Nu krijg ik bij het opstarten al de vraag over een Driver-disk? deze heb ik niet en ik weet niet wat het is. (dus cancel ik hem) Dan voeg ik mijn netwerkkaart toe in het boodschappenmandje en detect de comp hem. daarna gaat de comp de instal afsluiten met errorcode 7
2.... ik heb meerdere opties voor het starten van de installatie:
1. opstarten met diskette (gemaakt met RAWRITE Boot.img)
2. Windows 98 boot disk met cdrom ondersteuning daarna naar dosutils directory en dan autoboot.
bij bijde heb ik dezelfde foutcodes. dan word de installatie afgebroken met foutcode 7
Wat houd dit in?
Wat betreft die driver disk; dat klopt, daar vragen veel distro''s om, voor het geval dat je bv. een SCSI controller hebt ofzo. Kun je inderdaad gewoon cancelen of no op antwoorden.
Wat je zou kunnen doen is even die HD uit die 486 halen en in een andere computer zetten, dan ''t zooitje installeren, nieuwe kernel downloaden (wil je toch
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Probeer deze eens, ongelooflijk makkelijk. Alleen dat ik nu in problemen zit met 3de NIC door tekort aan linux kennis
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
oja, ga geen Redhat 7 installen, want die schijnt helemaal brak te zijn...
met die probs kan ik je helaas niet helpen, zoals als ik al zei ben ik een newbie... wat een rot woord
als ik door de multitask schermpjes switch dan krijg ik ook dit te zien,
<6> raid 0 personality registered
<6> raid 1 personality registered
<6> raid 5 personality registered
<4> hdb: disabled DSC seek overlap
Verwijderd
FAQ lezen !! Daar staan links !!Op zaterdag 14 april 2001 20:08 schreef smaij het volgende:
of iemand zou dat voor mij willen downloaden en branden. schrijf ik de kosten wel over op zijn rekening. Ik dacht iets van 15 gulden ofzoo..... Of iemand verstuurd me nieuwste versie van een 1 of andere linux distributie. Mail maar naar smail_me2001@yahoo.com
----
errorcode 7 wordt misschien wel uitgelegd op http://www.redhat.com ??