Wie o wie heeft de driver voor een 3com 3c509 (
voor AIX.
Ik weet dat de driver bestaat, je kom hem vroeger bij IBM van de FTP trekken, maar daar staat ie niet meer. Als iemand hem heeft, of weet waar ik hem kan vinden. Pleaze pleaze pleaze let me know....
Ik weet dat de driver bestaat, je kom hem vroeger bij IBM van de FTP trekken, maar daar staat ie niet meer. Als iemand hem heeft, of weet waar ik hem kan vinden. Pleaze pleaze pleaze let me know....
Verwijderd
Transcend Network Management for AIX
support.3com.com/software/transcend_aix.htm
Enterprise Network Management:
support.3com.com/software/network_management.htm
En: www-mice.cs.ucl.ac.uk/multimedia/misc/tcp_ip/8912.mm.www/0163.html
Google en gij zult vinden
support.3com.com/software/transcend_aix.htm
Enterprise Network Management:
support.3com.com/software/network_management.htm
En: www-mice.cs.ucl.ac.uk/multimedia/misc/tcp_ip/8912.mm.www/0163.html
Google en gij zult vinden
Thanks Buick, maar volgens die sites van jou bestaat de driver niet. Ik weet dat IBM (in ieder geval een medewerker van IBM) dat ding ooit gemaakt heeft en dat hij dus wel degelijk bestaat (mijn collega heeft hem gehad). Probleem is dat het niet officieel door IBM/3COM gesupport wordt, dus officieel bestaat het ook niet.
Iemand moet die driver toch nog hebben
Iemand moet die driver toch nog hebben
Verwijderd
Dat bedoel ik, officieel is er niets van bekend. Probeer eens 3Com en/of IBM newsgroups, daar heb je meer kans dat je iemand treft die hem toevallig nog heeft.Op maandag 16 april 2001 17:44 schreef Buddha het volgende:
Thanks Buick, maar volgens die sites van jou bestaat de driver niet.
Succes!
Ben ik al aan het posten geslagen, maar nog niks gehoord. Ik ga binnenkort wel weer een paar IBM''ers lastig vallen. Ik wil dat kreng echt hebben. Kan ik tenminste een RS aan het net hangen. Wist je trouwens dat je met een RS een netwerkkaart een mac adres kan meegeven? Dat is dus erg handig als je kabel hebt en een andere netwerkkaart wilt gebruiken dan de kaart die je bij je kabelboer hebt geregistreerd. Je zet dan gewoon dat mac adres en klaar.
Dan heb je dus gewoon een RS als gateway/firewall. Knappe hacker die door AIX 4.3.3 hackt
Dan heb je dus gewoon een RS als gateway/firewall. Knappe hacker die door AIX 4.3.3 hackt
Verwijderd
Euh, dit kunnen Intel kaarten onder Windows ook vaak, enne AIX veilig ??? Check Packetstorm....Op woensdag 18 april 2001 20:11 schreef Buddha het volgende:
Ben ik al aan het posten geslagen, maar nog niks gehoord. Ik ga binnenkort wel weer een paar IBM''ers lastig vallen. Ik wil dat kreng echt hebben. Kan ik tenminste een RS aan het net hangen. Wist je trouwens dat je met een RS een netwerkkaart een mac adres kan meegeven? Dat is dus erg handig als je kabel hebt en een andere netwerkkaart wilt gebruiken dan de kaart die je bij je kabelboer hebt geregistreerd. Je zet dan gewoon dat mac adres en klaar.
Kun je beter een AS400 doos als firewall gebruiken, check dit
Leuk, die exploits, maar die zijn of al opgelost in de laatste maintenance levels, of je hebt er weinig aan (ik ga natuurlijk geen nfs mount of ftp server op mijn firewall draaienOp woensdag 18 april 2001 23:49 schreef DeFFeR het volgende:
[..]
...enne AIX veilig ???
Je bent echt een knappe jongen als je door een goed ingericht AIX systeem komt hoor!
Pagina: 1