[BC3] FreeBSD & pcmcia

Pagina: 1
Acties:

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:12

B2

wa' seggie?

Topicstarter
Iemand hier ervaring met het installeren van een Dynalink L100CLV pcmcia kaart (10/100Mbit NIC) in FreeBSD?

Ik kan alleen de Dynalink L100C vinden in /etc/pccard.conf maar die pakt ie dus niet.:(

Verwijderd

Ga ff naar de Dynalink site of haal folder in de winkel. Staat excact op of hij compatible is met linux.

We zijn Dynalink topdealer vandaar.

MVGR

Sebastiaan

Verwijderd

Iemand hier ervaring met het installeren van een Dynalink L100CLV pcmcia kaart (10/100Mbit NIC) in FreeBSD?
Ga ff naar de Dynalink site of haal folder in de winkel. Staat excact op of hij compatible is met linux.
:?

(Linux != FreeBSD)

Linux compatibiliteit zie je tegenwoordig wel eens genoemd bij hardware, maar van freebsd wordt nergens gesproken.

Verwijderd

Op vrijdag 13 april 2001 08:47 schreef Operations het volgende:
Linux != FreeBSD)
Linux compatibiliteit zie je tegenwoordig wel eens genoemd bij hardware, maar van freebsd wordt nergens gesproken.
Nee echt is Linux geen FreeBSD het gaat er om dat hij Linux compatible is en dat er een of twee kaarten zijn zoals mijn pcmcia kaart van Dynalink die wel werkt onder BSD.

Maar als hij gezocht had op inet dan had hij de info gevonden.

Sebastiaan

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:12

B2

wa' seggie?

Topicstarter
Linux compatible eat my shit, dat zogenaamde stickertje stelt niks voor.
Dynalink levert wel zogenaamde modules mee die het kaartje werkend zouden moeten maken in Linux, maar als er verkeerde headers in de module zitten werkt het niet he.... |:(

En van een duidelijke handleiding hebben ze ook nog nooit gehoord.
En voor de duidelijkheid Linux!=FreeBSD !!! :(

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Op vrijdag 13 april 2001 10:48 schreef postduif het volgende:
En voor de duidelijkheid Linux!=FreeBSD !!! :(
Quite right. ''Linux compatible'' zegt niks over FreeBSD.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

Een echte freak herschrijft de linux drivers en maakt het werkend. (zoals ik)
Dat linux geen BSD is dat weet ik onderhand wel.

Als er linux compatible op de doos staat zegt ook helemaal niks. Weet ik ook. Het betekent alleen dat het hun gelukt is het werkend te krijgen onder Linux. Ook al is dat dan maar 1 keer. Je kan kijken hoe de drivers onder linux eruit zien en herschrijven voor BSD. Dit werkt niet altijd maar is me wel gelukt.

Sebastiaan
Pagina: 1