Configureer hem in ieder geval met de proftpd.conf file (Waar die ook mag zijn)
Dus doe ff locate proftd.conf
Verder als je xinetd hebt dan moet je het nog maar ff vragen.
pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
als het goed moet het dan werken.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
FF een search gedaan op je naam Deleon je reageerd nergens fatsoenlijk of helpt niet echt iemand dus ga iemand anders pesten. Ik kan bijna op iedere vraag antwoorden RTFM help hem of reageer gewoon niet. Als er iets in de FAQ staat zal ik hem daar ook naar verwijzen. Maar aangezien ik ff gesearched heb op je naam vind ik niet dat je moet reageren.Op donderdag 12 april 2001 14:13 schreef Deleon het volgende:
RTFM
Verwijderd
En verwijzen naar de handleiding is beter helpen dan kant en klare oplossing geven..
Ooit gehoord van het 3e-wereld probleem?
kan trouwens hier iemand antwoord op geven?
waar kan ik die vinden?Echter dat draaide wat anders uit... Na het insteken van het nieuwe netwerkkaartje vond de New Hardware Found wizard van Redhat 7.0 de nieuwe kaart. Er werd de mogelijkheid voorgesteld om de huidige netwerkinstellingen te migreren. Geen idee wat ze daarmee bedoelden heb ik maar Yes daarop geantwoord... Maar wat ik ook probeerde, de netwerkkaart duikte nergens op als eth2
tiep vaut
Verwijderd
Verwijderd
Search op mij zie je ook dat ik hints geef en nooit meer dan kant en klare oplossingen maar ik stuur ze en geef zo nu en dan een link maar niet alleen.Op donderdag 12 april 2001 14:35 schreef Deleon het volgende:
dan moet je wat beter lezen, waar ik kan help ik.
En verwijzen naar de handleiding is beter helpen dan kant en klare oplossing geven..
Ooit gehoord van het 3e-wereld probleem?
"Ik denk mischien zo RTFM" enzovoort ff een link naar de search of naar een website maar ff wat comentariseren.
En idd geen kant en klare oplossingen weg geven maar sturen in de goede richting ja dat kan en hoe kan je ongeveer hier vinden.
GET MY POINT
MVGR
Sebastiaan
Verwijderd
Als je "ifup eth1" probeert, en dan "ifconfig eth1", zie je''m dan wel?
Kijk anders ff in linuxconf, kan je ook heel makkelijk tweede eth-device actief maken met de juiste instellingen
het is maar een id... ben ook zo newbie met linux al het maar kan
Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.
snapie?
Anders moet je ff onder setup kijken (als dat nog bestaat) of linuxconf
pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
Let op dit moet anders zijn dan de andere kaart(en) in je systeem. Als je hem nu laad doe je modprobe 3c? irq=? io=0x?
Waarbij je die ? dus ff moet aanpassen aan je eigen situatie