De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
hmmz ...
volgens mij forward je met deze regel 2 interne netwerkadressen naar elkaar , en niet extern ip naar locaal ip ...
en je moet natuurlijk niet alleen forwarden , maar ook met ipchains toegang geven ...
volgens mij forward je met deze regel 2 interne netwerkadressen naar elkaar , en niet extern ip naar locaal ip ...
en je moet natuurlijk niet alleen forwarden , maar ook met ipchains toegang geven ...
If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .
kheb t geprobeerd met mn internet ip maar dan doet ie t ook niet....maar klopt t dat ik vanaf mijn lokale netwerk dan niet kan flushen ?? Alleen koetjes die van buitenaf komen ?? khad nl. s zoiets gelezen volgens mij...
wat voor ipchains regel zou ik anders moeten toevoegen ?
wat voor ipchains regel zou ik anders moeten toevoegen ?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen