[BC3] WebVox drivers voor Linux??

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb thuis ISDN, en de huiscentrale is een WebVox van de KPN. In die WebVox zit het modempje. Nu heb ik sinds een weekje Linux ( :) ) geinstalleerd (Debian 2.2 -> nieuwste kernel) en nu hebben mijn WebVox en Linux ( via USB-kabel aangesloten werkt nog niet) ruzie. Het is zelfs zo erg dat hij af en toe tijdens het bellen de verbinding er uit gooit!
Is er iemand die mij helpen kan?? :?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Weet echt niemand iets?
:'(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• SpiceWorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-07 13:22
Dat webvox apparaat word gemaakt door AVM, die wel drivers levert voor linux.

Deze kun je vinden op www.avm.de/en

Ondertussen hebben ze bij avm een nieuw model, dus ik weet zeker of het gaat werken.

Verwijderd

Ik denk niet dat BC3 Victim (een onbekende van BC3 dus ;) ) hier nu nog op zit te wachten, maar het is wel handig voor mensen die met een soortgelijk probleem zitten en ze de search gebruiken ;)

Wij danken u voor de info :)

Dit topic is gesloten.