[BC3] Solaris was toch gratiz?

Pagina: 1
Acties:

• ThE_ED
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-01 12:32

ThE_ED

Stuffed Animal

Topicstarter
Solaris 8 kon je toch gratiz krijgen??
Op de website van sun staat dat je alleen media costs betaald maar $75 vind ik wel veel :)

Was het niet zo dat TU studenten het gratis konden krijgen?? En hoe dan? (En nee ''search'' levert wel veel geblaat maar niks relevants op voor mij)

Ik ben fan van dingen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Nou, ik heb net even gekeken op de sun site
Als je daar nou gewoon naar het download center gaat en dan de bordjes FREE volgt dan kun je solaris gratis downloaden,
je moet ff goed lezen. Nee, ik weet het nog beter, want net vond je het ook al niet klik hieronder maar

http://www.sun.com/software/solaris/binaries/download.html

Anders kan ik hem ook wel voor je downloaden hoor.
Heb je ook nog geestelijke bijsdtand nodig?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik was te laat. :)

• Bleh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Bleh!

:)

Als je dan iets lager op de site van Sun kijkt dan zie je dat je het ook kunt downloaden! Gewoon ff zoeken... :)
En geloof me ik heb het deze week nog gedownload. Let wel op dat je tijdens de downloadsessie je browser niet mag sluiten want als dan de verbinding wordt verbroken moet je weer langs al die vragen.
En ik zou het ''s nachts downen want overdag is die server (Europe, staat in Amsterdam) niet vooruit te branden.
Succes!

Toen plassen pissen werd, is het gezeik begonnen.

• ThE_ED

ThE_ED

Stuffed Animal

Topicstarter
Maar ik wil de cd''s :)
Ik kan moeilijk op me werk downen :) en thuis geen internet...

(En ik heb geen brander... :) )

Ik ben fan van dingen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Nou, dan is het makkelijk, dan stuur je sun $75, maar lees nou eerst ff voordat je van die redundate vragen stelt joh
Eigenlijk vertel ik je nix dat niet op die site staat, eigenlijk

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• leander
  • Laatst online: 02-03-2025
dan heb je niet goed gesearched...

was laatst een topic over:
[topic=142895]

Je kunt ze dus gratizz downloaden, lees dat andere topic maar ff door

Leander

[oeps, beetje late reply :)]

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Dat wordt hier dus ook gezegd :)

Maare... misschien kan iemand die Solaris op cd heeft zo vriendelijk zijn voor jou een kopietje te branden ofzo? Voor weinig ;)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• ThE_ED

ThE_ED

Stuffed Animal

Topicstarter
Zeg iedereen zegt wel dat ik niet kan lezen, maar volgens mij had ik ook al gezegd dat ik dus niet $75 wilde betalen. (En ik kan dus niet downloaden, ok dat had ik niet gezegd)
Maar ik dacht dat je voor echt 20 piek ofzo al die CD''s kon kopen? Zal misschien een tijdelijke TU actie geweest zijn waarvoor ik nu te laat ben?!?

:?

[laat anders maar] :)

Ik ben fan van dingen

Verwijderd

Ik stuur ze op voor $50 :P
Pagina: 1