[BC3] Linux op netwerk laten connecten

Pagina: 1
Acties:

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 13:37
Er was zo''n commando get***** om alles automatisch te laten instellen, ik ben alleen precies vergeten hoe het heette, kan iemand mij dat vertellen (en ja, ik heb search al gebruikt), greetz Kevin

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Zat meer aan netconfig te denken eigenlijk.
Tenminste, dat gebruik ik hier onder Slackware altijd (de installatie start ''m vanzelf).

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• Kvn
Dit snap ik nog niet helemaal, kan je uitleggen hoe je het moet instellen, please??? :)

• Kvn
Hallo????

Verwijderd

ga naar een console, typ net[tab][tab] en kies een van de commando''s uit die je het meeste aanspreekt...

kijk verder ''ns op linuxdoc.. GoT heeft niet alle antwoorden, hoor.

• Zarc.oh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-05 18:52

Zarc.oh

heeft een HD van 20 YottaByte

Ten 1e: Ik zie dat je een internetverbinding hebt, gebruik die dan ook om ergens anders info te zoeken, behalve op Tweakers.net. Je wilt wat dingen over LiNuX weten, dan kan ik je aanraden om naar www.LiNuX-nl.cx te gaan, veel handige info in het Nederlands.
Ten 2e: Ik zag al eerder dat je een waarschuwing hebt gekregen, dat doen de modjes niet voor Jan Doedel! Als er niet gereageerd wordt op een vraag, dan is dat of omdat niemand het weet (gebeurt welles hoor!), of er wordt gezeurd om info die overal te vinden is met een minimale inspanning, of George W. Bush heeft de hele wereld plat gegooit en dan maakt het voor jou ook niet meer uit of je nog antwoord krijgt op je vragen. >:)

Zoek wat je niet eerder vond

Pagina: 1