[BC3] Windows op een MAC

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hallo mensen

Ik heb eens gelezen dat je op je MAC, via een speciaal programma windows kan installeren, wie weet hoe dit moet.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Freggel_United
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-07-2025
Virtual PC heette het geloof ik...

Was best een duur pakket :(

By each crime and every kindness, we birth our future

• BC3 Victim
Op maandag 09 april 2001 20:39 schreef Freggel_United het volgende:
Virtual PC heette het geloof ik...

Was best een duur pakket :(
EN misschien ook nog een ander...
Want die heb ik al voor 99.9 % opgegeven.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

SoftWindows. van insignia. crap shi... deed t leuk met Dos 6.22 en W3.11 that''s it.. de W95 versie suckte

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 07:59

chem

Reist de wereld rond

blue nogiets bestaat ook, heel goedkoop

btw je kan ook vpc kopen ZONDER windows dan kost-ie 100 piek ofzo... en da''s niet veel :)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• BC3 Victim
heeft verder niemand een IDEE ...

jammer

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:22

Beaves

Usque ad Finem

Ikke wel, koop ene aparte insteekkaart met daarop ene echte pc, maar dan in het klein. Ik zal morgen op mijn werk ff opzoeken hoe die kaarten heten.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Verwijderd

Dos Compatability kaarten. gingen tot 166Mhz :-) ik had een 66Mhz 486 in me 6100 zitten

• Mark_Steverink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-12-2007
www.bochs.nogwat .

Emuleert Pentium hardware op verschillende platforms. Werkt met diskimages, dus als je een image maakt en daarop Windows installeert moet het werken.

Ik weet niet hoe traag het gaat...
Pagina: 1