Gegroet tweakers,
Ik wilde graag andermaal beroep doen op uw kennis;). Ik wil Linux redhat 7 weer installeren nadat ik mijn nieuwe maxtor 60 plus 40 GB heb ingebouwd. Ik heb mooi 6 gig vrijgehouden om met linux te spelen. Maar tijdens de installatie(vanaf cdrom) is die HD niet meer te zien
. Onder windows 98se werkt alles perfect, maar als de linuxinstallatie start ziet ie allemaal rare dingen. Ik heb een progje van maxtor er op staan, EZ-BIOS of zoiets. Daarmee corrigeert hij de ''foute'' instellingen van de HD die mijn BIOS zou zien. Ik heb de installatie ook geprobeerd nadat ik dat proje had uitgezet, maar dat hielp ook niet.
Heeft iemand een tip voor me?
En oja, op mijn server(andere box met RH 7.0) krijg ik de volgende foutmelding bij het starten van up2date:
--------
Traceback (innermost last):
File "/usr/sbin/up2date", line 9, in ?
import rpm
ImportError: undefined sumbol: rpmSetVerbosity
--------
Ik wilde graag andermaal beroep doen op uw kennis;). Ik wil Linux redhat 7 weer installeren nadat ik mijn nieuwe maxtor 60 plus 40 GB heb ingebouwd. Ik heb mooi 6 gig vrijgehouden om met linux te spelen. Maar tijdens de installatie(vanaf cdrom) is die HD niet meer te zien
Heeft iemand een tip voor me?
En oja, op mijn server(andere box met RH 7.0) krijg ik de volgende foutmelding bij het starten van up2date:
--------
Traceback (innermost last):
File "/usr/sbin/up2date", line 9, in ?
import rpm
ImportError: undefined sumbol: rpmSetVerbosity
--------