[BC3] het installe van chello onder redhat 7.0

Pagina: 1
Acties:

• MICHIEL123
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
heb ervaring met het draaien van isdn :P maar niet met een kabel modem |:(wie helpt me?

<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)

• WhiteAss
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-08 00:20
Heb toevallig gisteren voor het eerst linux geinstalleerd (SuSE 7.1) en verwacht dat het niet anders zou gaan als bij jou.

Bij mij werd mijn 3Com NIC direct herkent en ik hoefte dus alleen alle cijfertjes van het blad met alle instellingen in te tikken. Gaat dus vrijwel het zelfde als in windows.

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-08 00:58
Op zondag 08 april 2001 02:00 schreef WhiteMan het volgende:
[..]
Gaat dus vrijwel het zelfde als in windows.
rotfl :D

• wzzrd
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-05 21:44

wzzrd

The guy with the Red Hat

Meeste kabelmodembedrijven werken met DHCP. Als je invult in één of ander form dat je dat wilt doen, gaat alles vanzelf (ik weet niet precies wáár je dat moet invullen: ik gebruik SuSE7.1:9)

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:40
Bij Mandrake 7.2 moest ik bij de internet opties op cable modem klikken, dhcp aanvinken, en klaar :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
als je een ip van chello wilt krijgen moet je de netwerk kaart op 3com vortexs zetten en als dhcp activeren, als je dat al hebt gedaan dan is het allen "dhcpcd eth0"(dus je netwerkaart nummer in vullen) en hij zoekt naar een dhcp server van chello

anders als je een andere netwerkaart gebruikt kan je de macadres faken met "ifconfig eth0 hw ether en dan je mac" staat voor je mac

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1