Een buitengewoon goeiedag. Bij een nieuwe moderator is het gepast dat hij zich eventjes voorstelt denk ik zo. Goed, voor de mensen die mij nog niet kennen, ik ben dus Jotti. Noem mij dus ook maar zo
Sinds enkele minuten ben ik moderator van dit geweldige forum geworden en hoop er het beste van te maken. De meesten zullen wel zo ongeveer weten met wie ze te maken hebben, maar degenen die echt geen idee hebben wie ik ben, verwijs ik naar het about gedeelte op mijn nederige website. Ik ben linuxfreak (wat een woord) in hart en nieren dus ik denk wel dat ik hier aardig op mijn plaats zit. Nu wilde ik hier geen ellenlang verhaal van maken, want dan ga ik nog naast mijn schoenen lopen ook 
Als je vragen of opmerkingen over dit forum (of over mij) hebt, stel ze gerust via de mail of op ICQ. Adressen e.d. staan keurig netjes in mijn profile.
Owja, behalve de mail... richt uw spam dus op jotti@jotti.dhs.org en het komt allemaal prima in orde
Dank voor uw aandacht
Als je vragen of opmerkingen over dit forum (of over mij) hebt, stel ze gerust via de mail of op ICQ. Adressen e.d. staan keurig netjes in mijn profile.
Owja, behalve de mail... richt uw spam dus op jotti@jotti.dhs.org en het komt allemaal prima in orde
Dank voor uw aandacht
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.