Ik heb een keer linux mandrake 7.02 geinstalleerd, om een of andere reden duurde de installatie 7 UUR
, maar toen de installatie klaar was had ie een probleem met x-windows (met de videokaart) du skon hij x-windows niet opstarten, maar IK heb NIKS aan alleen zo''n schermpje, dus......
Twee weken later installeerde ik met volle vreugd linux redhat 7.0 (ik dacht natuurlijk dat alles goed zou gaan) maar toen ie bij 70% was vroeg ie om disc 2 (disc 2? dacht ik, die heb ik er helemaal niet bijgekregen)dus ik bel de help-desk op en leg het probleem uit maar weten ze geen antwoord op mijn vraag
(wat is d at nou voor een help-desk).
Na een uurtje klooien was ik er zelf achter gekomen dat ik een kleinere installatie moet doen....en dat lukt, ik dacht er is hoop.......FORGET IT....
Toen ik startx intypte onder linux gaf die een foutmelding over mijn vidiokaart
(geforce 2 mx). Deze linux deed het bij mij dus ook niet.
Een paar dagen later had ik van een collega linux slackware 7.1 gekregen(ik dus helemaal blij) Ik heb alles gedaan en probeer het te installeren, gaat die ineens zeuren over dat ie mijn cd-rom drive niet kan vinden.....Ik heb verdomme zelfs de installatie gewoon opgestart met de cd
HET IS GEWOON BELACHELIJK
Maar.......ik ben ook een linux newbie
Weten jullie hoe ik dat probleem met slackware 7.1 kan oplossen
Twee weken later installeerde ik met volle vreugd linux redhat 7.0 (ik dacht natuurlijk dat alles goed zou gaan) maar toen ie bij 70% was vroeg ie om disc 2 (disc 2? dacht ik, die heb ik er helemaal niet bijgekregen)dus ik bel de help-desk op en leg het probleem uit maar weten ze geen antwoord op mijn vraag
Na een uurtje klooien was ik er zelf achter gekomen dat ik een kleinere installatie moet doen....en dat lukt, ik dacht er is hoop.......FORGET IT....
Toen ik startx intypte onder linux gaf die een foutmelding over mijn vidiokaart
Een paar dagen later had ik van een collega linux slackware 7.1 gekregen(ik dus helemaal blij) Ik heb alles gedaan en probeer het te installeren, gaat die ineens zeuren over dat ie mijn cd-rom drive niet kan vinden.....Ik heb verdomme zelfs de installatie gewoon opgestart met de cd
HET IS GEWOON BELACHELIJK
Maar.......ik ben ook een linux newbie
Weten jullie hoe ik dat probleem met slackware 7.1 kan oplossen