Toon posts:

[BC3] gnome 1.4, rpm''s al ready??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben erg ongeduldig met gnome 1.4 :9~
ik draai nu rh7-wolverine+gnome (gaat goed!8-) )
gister snel de nieuw uitgekomen sources gedownload maar het is nogal tijdrovend :Z om alles zelf te compileren.

ZIJN ER AL RPM"S gesignaleerd, zo ja waar?? hoop dat niet alle tweakers KDE of W2K hebben ;(

Verwijderd

In al die tijd dat je nu hebt zitten wachten, had je al lang alles kunnen compileren en installeren lijkt me.

Plus dat je dan nog veel meer keuze vrijheid hebt ook, maar goed dat is mijn mening maar.

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:40
Packages zijn wel handig, bij het zelf compilen moet ik het vaak nog wel een 2e keer opnieuw doen, en het duurt bovendien zo vreselijk lang :Z

Gnome 1.4 packages zitten al in de Mandrake Cooker maar ik weet niet zeker of die bij jou ook zullen werken. Misschien kan je ze op de redhat ftp server ook al wel ergens vinden.

• remsie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-08 12:06
Weet iemand waar en of er al debian packages beschikbaar zijn??? die te downloaden zijn..

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:40
dit moet m zijn (redhat), debian staat er nog niet bij.

ftp://ftp.sunet.se/pub/X11/GNOME/stable/latest/redhat/i386/Base

• Valium
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 01:55

Valium

- rustig maar -

Remsie: Gnome 1.4 zit al in de standaard unstable-tree

Je kunt het dus gewoon apt-getten

Verwijderd

Topicstarter
nelske: om eerlijk te zijn ging het mis bij gnome-core.... heb toen alle rpm''s ge-erased van gnome.... compilen lukte nog niet... toen kwam er bezoek en ik wilde een paar mp3''s aanzetten .... heb toen weer met een kale x-windows helix (ximian) gedownload en toen weer up2date (van redhat) ... alles weer klaar, zelfs ikoontjes terug 8-)
de verwijzing naar ftp.sunet.se gaat helaas niet door: de rpm''s daarzo zijn van gnome 1.2... zal die mandrake-cookertjes er maar eens over heen knallen... bedankt voor alle reacties ;)
Pagina: 1