10 tegen 1 dat je een HD > 8 GB hebt en dat de Linuxpartitie voorbij de 8 GB (1024 cylinder staat). Wat ook kan is dat je een SCSI systeem hebt en dat je lineair oid aan hebt staan en dat dat niet wordt gepikt (denk het niet).
Oplossing: opstarten van Slackware bootdisk en nieuwe Lilo installeren die dat wel kan. Volgens mij kun je Lilo ook in de MBR gooien, dan is het probleem ook opgelost denk ik...
Oplossing: opstarten van Slackware bootdisk en nieuwe Lilo installeren die dat wel kan. Volgens mij kun je Lilo ook in de MBR gooien, dan is het probleem ook opgelost denk ik...
[deze advertentieruimte is te koop]
Verwijderd
Als je een moderne lilo hebt zou je ook hetvolgende in je lilo.conf kunnen zetten:
Daarna natuurlijk niet vergeten om even /sbin/lilo te draaien.
Tja dat zou je met een search op GOT dus ook gevonden hebben, aangezien dit gok ik de meest voorkomende vraag hier is.
code:
1
| lba32 |
Daarna natuurlijk niet vergeten om even /sbin/lilo te draaien.
Tja dat zou je met een search op GOT dus ook gevonden hebben, aangezien dit gok ik de meest voorkomende vraag hier is.
Al sla je me dood, maar we hadden er op school ook last van met een compu waarin een SCSI schijf hing, erg raar was dat. Maar gelukkig stond het allemaal goed uitgelegd in de manpages!!Op woensdag 04 april 2001 19:56 schreef Gila het volgende:
ff over dat scsi verhaalwaaom werkt lilo niet fatsoenlijk met scsi
[deze advertentieruimte is te koop]
Pagina: 1