VVD. Maakt crises erger 🏚️ .
Zucmantaks, nu 💰 !
De mythe van de zelfredzame burger 🦄 .
Als je een realtek hebt en je gebruikt de std. driver voor ne2k-pci dan heb je natuurlijk altijd last van. Als ik een p3-1Ghz hebt ga ik die toch ook niet op 500 Mhz laten draaien
pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
wat voor module dan? ik heb dus met een 10 Mbit kaart problemen.
VVD. Maakt crises erger 🏚️ .
Zucmantaks, nu 💰 !
De mythe van de zelfredzame burger 🦄 .
Hmm dat zou m''n trage sendmail verklaren
.
Iemand een dedicated module voor ''n Compex RL2000 PCI?
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Aan de naam te zien IS dat een Ne2000 kaartOp dinsdag 03 april 2001 20:11 schreef Tony Vroon het volgende:
Hmm dat zou m''n trage sendmail verklaren.
Ik merk overigens niks van traagheid, netzoveel problemen (ok niet veel) mee gehad als met 3com kaarten...
[edit]
Ohja, als ik localnet linux<->linux ftp haal ik (beide systemen 10Mbit ne2000pci) meestal de 900-1000KB/s dus wel (ongeveer max met halfduplex coax)
Voor een 10/100 mbit ethernet kaart gebaseerd op de Realtek 8139 chip kun je de "8139too" driver gebruiken.
Edit:
...maar dat was de vraag niet, bij nader inzien. Hoe traag zijn je services: voelt het wat traag aan of moet je seconden lang wachten op een reply? Ik heb zelf eigenlijk nooit problemen gehad met de ne2k-pci driver.
Edit:
...maar dat was de vraag niet, bij nader inzien. Hoe traag zijn je services: voelt het wat traag aan of moet je seconden lang wachten op een reply? Ik heb zelf eigenlijk nooit problemen gehad met de ne2k-pci driver.
"This is the noise that keeps me awake."
Pagina: 1