pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
Verwijderd
Huuu, ik draai redhat 6.1 linux. ftpd (ftp-BSD)wordt via inetd gestart. Waar kan ik die 900 seconde time-out instellen op de server? Het is dus niet de bedoeling het via de client te doen door af en toe een noop of list te sturen.
Verwijderd
Wat is jouw probleem:?Op dinsdag 03 april 2001 22:22 schreef Nokia het volgende:
meneer IMSDOS ga alsjeblieft geen bijdehandte opmerkingen geven als je toch niet weet waar je het over hebt. Als je geen antwoord weet zeg dan niets. Ikop dat soort antwoorden
ik hoop dat nokia zo slim is om zijn excuzes aan te bieden. Snap bij god niet wat tie bedoelt. De persoon lijkt me een heel net antwoord te geven
http://www.landfield.com/wu-ftpd/man/current/ftpaccess.html
En het was /etc/ftpaccess
Daar staat hoe je het kan aanpassen, en ik zal je nog eens helpen als het zo moet
Djeez .. ik ga er geen eens woorden aan vuil maken
En het was /etc/ftpaccess
Daar staat hoe je het kan aanpassen, en ik zal je nog eens helpen als het zo moet
Djeez .. ik ga er geen eens woorden aan vuil maken
pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
Verwijderd
ok, als je (zoals waarschijnlijk) een oprechte poging deed om een antwoord te geven dankjewel. mijn excuus. neemt niet weg dat het niet echt klopt wat je zegt volgens mij aangezien ik geen WU-ftpd gebruik. omdat ik mijn ftpd vanuit inetd start leek mij daar ergens de oplossing te liggen, alleen weet ik niet waar
mijn kritiek is alleen (en die slaat niet op jou dus) is dat er hier zoveel van die mannekes zijn die wel de de bel hebben horen luiden, maar niet weten waar de klepel hangt en dan zomaar zo''n ongeveer antwoord geven en denken de wijsheid in pacht te hebben.
mijn kritiek is alleen (en die slaat niet op jou dus) is dat er hier zoveel van die mannekes zijn die wel de de bel hebben horen luiden, maar niet weten waar de klepel hangt en dan zomaar zo''n ongeveer antwoord geven en denken de wijsheid in pacht te hebben.
Ok, maar als je m''n profiel had bekeken had je gezien dat [b]dat[/b] toch wel mee viel!
Maargoed google al geprobeerd ofzo?
Btw; ik ben niet echt bekend met je ftpd, dat is vast geen std.
Maargoed google al geprobeerd ofzo?
Btw; ik ben niet echt bekend met je ftpd, dat is vast geen std.
Pagina: 1