Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
En like.. RedHat 7.0 is 2 CD''s?? Of kijk ik nu verkeerd.
Hoef het ook niet voor mezelf te hebben, maar voor iemand die geen kabel ding heeft en toch
Linux wil hebben. Maar dan wil ik wel de goede voor hem downloaden en fikken.
KloptOp maandag 02 april 2001 10:21 schreef awraeven het volgende:
En like.. RedHat 7.0 is 2 CD''s?? Of kijk ik nu verkeerd.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
7.0-respin-disc1.iso
7.0-respin-disc2.iso
of
7.0-ja-i386-disc1.iso
7.0-ja-i386-disc2.iso
Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots
De meest recente datum/tijd moet je nemen. Ik heb zelf de respin (een tweede release) met wat bugfixes, maar die "ja" versie kan een nog nieuwere zijn. 7.0 is/was nogal buggyOp maandag 02 april 2001 11:08 schreef awraeven het volgende:
Welke moet ik hebben?
7.0-respin-disc1.iso
7.0-respin-disc2.iso
of
7.0-ja-i386-disc1.iso
7.0-ja-i386-disc2.iso
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
LOLOp maandag 02 april 2001 11:25 schreef balk het volgende:
Als jouw japans net zo goed is als het mijne zou ik niet de ''ja'' versie nemen.......
maybe doet die ''t alleen binnen campusnetOp maandag 02 april 2001 10:21 schreef awraeven het volgende:
ftp.student.utwente.nl <<-- unable to resolve hostname.
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02
denk dat die persoon de naam verkeerd overgenomen heeft ofzo, ik kan er wel bij komen. van buiten afOp maandag 02 april 2001 21:02 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
maybe doet die ''t alleen binnen campusnet
Gewoon die van xs4all nemen, 2x een ftp client opstarten en dan gaan beide downloads lekker met zo''n 76KB/sec, als je verbinding dat trekt tenminste.Op maandag 02 april 2001 21:02 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
of gebruik je windows verkenner ff, dat zoekt rete snel!
Soms wil zelf even zoeken wel eens sneller gaan dan naar de "bekende"weg vragen....
Oh ja, als je rawrite /? op je DOS prompt intyped, dan wordt je ook nog verteld hoe het werkt..>:)
De versie ZONDER gcc 2.96. deze versie is namelijk buitengewoon brak. ik weet ook niet welke/of dit is.Op maandag 02 april 2001 11:08 schreef awraeven het volgende:
Welke moet ik hebben?
7.0-respin-disc1.iso
7.0-respin-disc2.iso
of
7.0-ja-i386-disc1.iso
7.0-ja-i386-disc2.iso
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
je moet altijd de i386 versie hebben tenzij jij iets anders thuis hebt staan dan een intel of amd processor. En neem trouwens altijd de stable, non-us & non-commercial (tenzij je geld over hebt voor je linux systeem) Ik zou niet met debian beginnen dat is gewoon te moeilijk om mee te beginnen. Ik heb het zelf ook geinstalleerd staan en het werkt nog steeds niet zoals ik wil.Op maandag 02 april 2001 11:08 schreef awraeven het volgende:
Welke moet ik hebben?
7.0-respin-disc1.iso
7.0-respin-disc2.iso
of
7.0-ja-i386-disc1.iso
7.0-ja-i386-disc2.iso
Krijgen we dat weer...Op dinsdag 03 april 2001 11:59 schreef nitenite het volgende:
[..]
De versie ZONDER gcc 2.96. deze versie is namelijk buitengewoon brak. ik weet ook niet welke/of dit is.
Alleen de versie die bij de release zat was erg brak. Als je de moeite neemt RH7 (1300MB) te downloaden, download dan ook gelijk de redhat/updates/7.0/i386 dir mee (200Mb ofzo) en installeer dat direct na de RH7 install.
Enneuhm... De ftp.nl.uu.net mirror is nog sneller dan dl.xs4all.nl, daar haalde ik iig 2*300KB/s
Verwijderd
sorry, ftp moet er voor wegOp maandag 02 april 2001 21:02 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
gewoon in je ftp proggie student.utwente.nl in voeren.
Merk je vanzelf, waarschijnlijk wel...Op woensdag 04 april 2001 15:09 schreef awraeven het volgende:
Heb ik nu wel of niet de goede gedownload?
alhoewel ik tijdens het checken ook nog en i386-respin vondt...
Maja, zolang je die ja versie niet gedl''ed hebt zal het wel
Als je het op cdrw brandt, dan zie je vanzelf of ie wil booten (i386 ondersteuning of niet) en of het wel engels is
Lijkt me welOp woensdag 04 april 2001 18:19 schreef awraeven het volgende:
Zat een mapje autoboot op en een engelse readme file e.d. dus dan zal ie wel goed zijn?
Heeft Linux nog eigenlijk speciale eisen? Of werkt het gewoon op zo''n alles in 1 pc? Van Compaq. Geen presario hoor. Die sucken.
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Kheb thuis ook nog een alles in één pctje van compaq (deskpro 2000) staan, daar draait momenteel al 214 dagen aan een stuk RH 6.2 op, nog nooit geen problemen mee gehad eigenlijk..zelfs niet met de interne netwerkkaart...Op donderdag 05 april 2001 14:44 schreef awraeven het volgende:
Nu nog maar wachten op de pc waar ie op moet.
Heeft Linux nog eigenlijk speciale eisen? Of werkt het gewoon op zo''n alles in 1 pc? Van Compaq. Geen presario hoor. Die sucken.
Een dag is een dag...