Thx voor alle reply''s
ik weet nu wel nog niet echt wat kiezen, want iedereen zegt wat anders, maar ik heb al wel een iets beter idee...
Ik ben wel van plan het te downloaden, dus dat zijn dan meestal geen 7cd versies...
als er nog iemand tips heeft zijn ze altijd welkom
Op maandag 02 april 2001 07:17 schreef Nem0 het volgende:
Ja sorry hoor, maar als je al het probleem hebt dat je niet de search kunt openen (en dat niet zelfstandig kunt fixen) ga dan even geen Linux draaien ofzo (no flame intended).
Je kunt weliswaar iets als Mandraike draaien, maar dan kun je eigenlijk net zo goed bij Windows blijven omdat je er uiteindelijk toch hetzelfde meegaat doen.
Slackware en Debian zijn echt dus niet geschikt voor jou, (ze zijn zeker goed, maar niet voor beginners).
over die search: ik weet ook niet waarom, maar sinds ik deze topic wou plaatsen en eerst de search wou gebruiken, geraak ik niet meer bij de search.
Het is zoals ik in het begin al zei onmogelijk om in het search venster te geraken aangezien hij het altijd probeert downloaden, en nu moet je niet zeiken dat ik internet explorer niet kan gebruiken ofzo, want vroeger lukte dit altijd wel!
zelfs als ik de volgende link in een nieuw venster probeer te openen, wil hij het beginnen downloaden:
gathering.tweakers.net/search.php