"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
www.linux.org
snap mensen die een route os''je willen omdat ''t zo makkelijk is en vervolgens alles willen niet echt..
snap mensen die een route os''je willen omdat ''t zo makkelijk is en vervolgens alles willen niet echt..
HD te klein? Geen verstand van Linux? Niet al te krachtige PC? Geen geld voor een betere PC?
Als je niet een serieus antwoord kunt geven, geef dan liever geen antwoord. Ik stel een vraag om daar misschien een antwoord op te krijgen. Wat heb ik hier nou weer aan dan
Thanks!
Als je niet een serieus antwoord kunt geven, geef dan liever geen antwoord. Ik stel een vraag om daar misschien een antwoord op te krijgen. Wat heb ik hier nou weer aan dan
Thanks!
Was serieus, als je zo''n slome bak zonder hd enzo hebt, kun je helemaal geen egg draaien, die komt echt wel boven de 10 meg uit..
Er mankeert je toch niks aan je ogen hoop ik, ander ff naar www.hansanders.nl. >:):)Op zondag 01 april 2001 20:49 schreef j3p het volgende:
Was serieus, als je zo''n slome bak zonder hd enzo hebt, kun je helemaal geen egg draaien, die komt echt wel boven de 10 meg uit..
Maar ik zei dus, HD te klein, daar pas dus echt geen complete Linux versie op, maar wel een IRC bot, als die (zoals jij zegt) 10 MB is.
Hij is 80 MB! En trouwens, Eggdrop is ingepakt 600 KB!!!Op zondag 01 april 2001 20:53 schreef j3p het volgende:
mag ik vragen hoe klein?
servicez:/home/bot# du -hs eggdrop
16M eggdrop
servicez:/home/bot#
80 meg kan wel linux op, maar eggdrop niet, en op flop al helemaaal niet
16M eggdrop
Oke, dan! Thanks voorde info!
Verwijderd
Ik wil niet weten wat voor een eggies jij gebruikt:Op zondag 01 april 2001 20:56 schreef j3p het volgende:
servicez:/home/bot# du -hs eggdrop
16M eggdrop
night@dpc-pr:9~$ du -hs egg1
3.6M egg1
night@dpc-pr:9~$
Dit is inclusief de logs van 6 channels....zonder logging kun je egg''s draaien op minder als 1Mb
freesco kun je naar je harde schijf draaien en daar na heb je dus nog zeg maar 75 MB over voor andere zooi dus als jij wilt eggen dan moet je gewoon gaan eggen!!! 
suc6
suc6
het komt er op neer dat 1 op de 6 mensen er 5 om zich heen hebben.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()