Toon posts:

[BC3] windes download ???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand waar ik windes xx kan dowloaden?? LET OP. het is windes en geen windows
http://216.183.9.122/buydacsoft.htm dit is de orginele site maar daar moet ik dokken :'(

• Statix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-08 22:19
Denk je nou echt dat dat zomaar mag? Het is geen freeware dus: SLOTJUHH!! :7

Verwijderd

Topicstarter
tuutlijk flapdrol. Alles is bijna wel gratis te downloaden. Dus dit zal ook wel ergens op zo''n warez site staan

• Valium
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 01:55

Valium

- rustig maar -

Waar PRATEN WE HIER OVER!?!
Een hele 30 dollar. Daar zal je niet arm van worden hoor. Of kun je dan je kinderen geen eten meer geven? Als je te belazerd bent om zo''n grijpstuiver uit te geven voor een stukje (in mijn ogen) prima software, dan zit je hier aan het verkeerde adres.

But then again: Who am I to judge you...
* Valium gaat ff een biertje scoren en hierover filosoferen.

• Statix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-08 22:19
Op zaterdag 31 maart 2001 23:10 schreef jasperh17 het volgende:
tuutlijk flapdrol. Alles is bijna wel gratis te downloaden. Dus dit zal ook wel ergens op zo''n warez site staan
Ga eerst de FAQ lezen voordat je hier post.

PS: Valium, ik ben het volkomen met je eens.

Verwijderd

Lijkt me tijd voor een slotje :)

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Op zaterdag 31 maart 2001 23:10 schreef jasperh17 het volgende:

tuutlijk
Foute spelling. Je kunt je berichten eerst bekijken en overlezen voordat je post. Je kunt ze ook nog editen overigens.
flapdrol.
Ja joh, ga even een fatsoenlijk forummer uitschelden. Daar maak je vrienden mee.
Alles is bijna wel gratis te downloaden.
Ja. Bijna alle auto''s kunnen wel opengebroken worden. Bij bijna alle winkels kun je een chocoladereep van 1,45 stelen. Dat mag ook al niet.
Dus dit zal ook wel ergens op zo''n warez site staan
Ongetwijfeld, lees de FAQ!

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• Tachyon
  • Laatst online: 17-08 14:06

Tachyon

pop the glock

Ja. Bijna alle auto''s kunnen wel opengebroken worden. Bij bijna alle winkels kun je een chocoladereep van 1,45 stelen. Dat mag ook al niet.
Leuk voorbeeld! :)

De maatschappij (dat ben jij...) heeft er blijkbaar geen enkel probleem mee dat veel mensen voor vele tienduizenden guldens aan illegale software op hun PC hebben staan, maar waag het niet om een reep chocolade te bietsen! Ik wil niet roomser zijn dan de paus (ben ik ook niet) maar dat is toch een beetje krom te noemen. Hypocriet als je wilt.

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Dat er weinig tot niet gecontroleerd wordt (omdat het niet te doen en/of financieel niet rendabel is om op grote schaal te controleren), wil nog niet zeggen dat het daarom gewoon mag. Of ik of jij gewoon ongestraft warez gebruiken, is niet relevant.

• Tachyon
  • Laatst online: 17-08 14:06

Tachyon

pop the glock

Natuurlijk mag het niet. Maar de reactie van jasper17 is tekenend: hij is nog op zijn teentjes getrapt ook als hij erop gewezen wordt dat het niet toegestaan is om te vragen naar illegale meuk. Hij beschouwt het als de normaalste zaak van de wereld. Treurig, maar waar.

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Ik zie overigens dat ik je post verkeerd geinterpreteerd heb (mag ook wel een heel klein beetje na vanavond ;)). Ik dacht dat je mijn redenatie krom vond. Never mind :)

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 28-07 15:42

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Pagina: 1