Toon posts:

[BC3] KDE Windows-trekjes uitschakelen

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik in KDE het AutoAanvullen alsook de animatie bij minimaliseren uitschakelen? Het lijkt net zo als Windows te gaan doen.
Alvast bedankt.

Verwijderd

Nou je kan een heel hoop regelen met die kde-control als dat niet voldoende is kun je ook nog de config-files zelf editten maar als het zo tegen valt pak dan een ander..!!...het is immers nix en er zijn er plenty!!!!!!!!!

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:40
Heb je kde 2.1.1 al geprobeerd? Die is super! En de nieuwe konqueror roelz, een perfecte supersnelle internetbrowser, Nautilus van gnome is lang niet zo goed.

• Valium
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 01:55

Valium

- rustig maar -

Ja, probeer GNOME eens. Daar ben ik altijd een voorstander van geweest. KDE doet mij zo "my-first-dekstop" achtig aan. Te speels en niet genoeg keus wat betreft de layout (en progs voor in de werkbalk(en). GNOME biedt mij meer vrijheid om te kiezen wat IK wil. Misschien is het ook iets voor jou.
Anders heb je ook nog Enlightenment.
Of WindowMaker.
Of XFCE, de "lichte" broer van GNOME.
Of.....ga zo maar door. Maar de hierboven genoemde zijn wel de meest gebruikte.
(Op twm na, maar daar zwijgen we maar over ;) )

Trouwens, KDE is prima als je wilt wat KDE is. MAW, no offence KDE liefhebbers. KDE is gewoon niet voor mij.

Verwijderd

KDE is idd heel cool hoor :) smaken verschillen altijd natuurlijk. maar als je toch echt de boel helemaal in eingehand wil houden moet je dus back-2-baisc met windowmaker enne enlightment die STIKT van de "mooi maak optie''s"

• mtbrainz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 18:41
Op zondag 01 april 2001 00:20 schreef Gila het volgende:
KDE is idd heel cool hoor :) smaken verschillen altijd natuurlijk. maar als je toch echt de boel helemaal in eingehand wil houden moet je dus back-2-baisc met windowmaker enne enlightment die STIKT van de "mooi maak optie''s"
Die "mooi maak optie''s" in enlightenment zijn wel allemaal uit te zetten (gelukkig).
Op het moment zweer ik nog bij enlightenment, met af en toe een gnome-progsel erbij (liever puur gtk+). KDE heb ik ooit eens een keertje geprobeerd, maar dat was nix voor mij.

Verwijderd

Op zaterdag 31 maart 2001 23:04 schreef Valium het volgende:

(Op twm na, maar daar zwijgen we maar over ;) )
/me is nog een actief gebruiker van twm...

*an xterm is all you need*
Pagina: 1