[BC3] Erg vaag probleem

Pagina: 1
Acties:

• maikel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 09:32
Ik heb Mandrake 7.0 op een 486je staan. Hij start goed op en werkt ook goed. Totdat ik de kap er weer terug op zet ! Dan crasht ie tijdens het booten !!
Ook wanneer ik hem al heb opgestart en dan pas de kap erop zet, crasht ie meteen !
"Aiee, killing interrupt handler
Kernel panic: Attempted to kill idle task!"
:?

• $n@p$hot
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:54
Veroorzaakt de kap geen kortsluiting?

• PluueeR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 21:56
Het lijkt mij dat je kast als je de kap erop zet ergens sluiting maakt. Ik heb dit probleem ook een keer gehad. Misschien moet je de schroefjes van je moederplankje even goed isoleren.

:)

• maikel
Waar zou dan die kortsluiting optreden? De kap raakt nergens een van de onderdelen. Alleen de ijzeren randen van het frame.

Verwijderd

Ik dacht dat Mandrake alleen op >= pentium cpu''s werkte :?

• maikel
Mandrake 7.2 is voor Pentiums ja, maar 7.0 werkt ook op m''n 486je. (Hoewel het niet echt supersnel gaat) :(
Ik had net de kap erop en toen werkte ie gewoon. Maar ineens was ie gecrashed ! :(

• maikel
Nou krijg ik ''m niet eens meer opgestart! Steeds problemen met de HD''s. Die kan ie niet checken, en dan vraagt ie om het root-password maar dan gaat ie rebooten en begint het gezeik weer van voren af aan! :(

Verwijderd

hmmz dit lijkt me geen nix probleem

/me waarom zeg je dit...dit weet iedereen al volgens mij :?

• maikel
Wat is er met dit probleem ??

Maar goed, ff iets anders dan, hij doet het weer. Maar nu kan ik ''linuxconf'' niet via het netwerk gebruiken. En als ik probeer te pingen geeft ie: "ping: unknown protocol icmp"
wat moet ik hieraan doen ?
Pagina: 1