[BC3] Linux CS Server

Pagina: 1
Acties:

• The_wave
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 20:15
Ik heb een Counterstrike server opgezet (halflife) netwerk enzo werkt allemaal, maar als ik de halflife server probeer te starten met bv ./hlds_run -game cstrike +maxplayers 10 +map cs_assault dan geeft hij een fout:

liblhwon.so : cannot open shared object file: onbekend bestand of map. Het is SUSE 7.0 weet iemand een oplossing ?

hlds_l3100.tar.gz
linux full cs_11.tar.gz

Verwijderd

Heb je de environment variabele LD_LIBRARY_PATH wel goed gezet?? die moet naar je hlds_l directory wijzen (bij mij loste het commando: export LD_LIBRARY_PATH=/usr/games/halflife/hlds_l:$LD_LIBRARY_PATH het probleem op)

Verwijderd

Op zaterdag 31 maart 2001 16:21 schreef The_wave het volgende:
[..]
onbekend bestand of map.
WTF :?

Verwijderd

hij heeft denk ik een nederlandse versie van SuSE.....

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:10

aKra

Intentionally left blank.

Meteen nog ''n vraag, hoe kan je een LINUX server ook in de Lan Games laten verschijnen? sv_lan 1 werkt niet echt.

Verwijderd

Je moet bij het commando wat je op de commandline opgeeft +sv_lan 1 zetten. Je kan dat niet meer doen nadat je de game gestart hebt voor zover ik weet. Dit: "./hlds_run -game cstrike +map de_vertigo +maxplayers 8 +sv_maxrate 25000 +sv_lan 1" startte bij mij gewoon een goede game op die normaal als lan game te zien was.

• aKra

aKra

Dat heb ik al... En dat wil ook niet helpen

Verwijderd

Wat is het probleem dan precies? Kan niemand je LAN-game zien? Of kun je er zelf alleen niet in?

• aKra

aKra

We kunnen er gewoon in spelen, maar er komt niemand. Aangezien het niet te zien is in de LAN Games....

ICQ me anders ff.

• imdos
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-08 12:09

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

Aaahhh got, willen ze niet met je spelen!!!

te hoge ping maybe?

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

• The_wave
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 20:15
Ok het is gelukt, is moest alleen nog ldconf runnen. Om servers te kunnen zien bij lan games moet je IPX support installeren. Via internet games werkt het via TCP.

Alleen mapcycle werkt niet :(

Verwijderd

Ik ben er vrij zeker van dat je voor lan games geen IPX hoeft te hebben hoor.. bij mij werkt het namelijk wel, en ik heb geen ipx....
Pagina: 1