Wie heeft er info over deze release? Want "Wolverine" stond ook onder beta en lijkt nieuwer te zijn dan "Fischer". Klopt dat? Ik heb er verder niks over kunnen vinden. Thnx. Trouwens, in hoeverre verschilt Debian van Redhat? Beetje gehad met Redhat (wilde niet installeren op mn Abit KT7-Raid
) Denk nu over Debian, maar wil niet weer overnieuw beginnen met Linux, dat gaat me net te lang duren
Ik heb heel veel afzonderlijke pakketjes geprobeerd van wolverine, die bevielen wel. Maar dat zegt niks over hoe bijvoorbeeld de installatie-procedure is.
Laat je ervaringen even horen binnenkort.
Laat je ervaringen even horen binnenkort.
Verwijderd
Red Hat Linux 7.0.91 Public Beta (Wolverine)
Red Hat Linux 7.0.90 Public Beta (Fisher)
een groot verschil is dat Fisher wel Intel Itanium ondersteund en Wolverine niet
Red Hat Linux 7.0.90 Public Beta (Fisher)
een groot verschil is dat Fisher wel Intel Itanium ondersteund en Wolverine niet
OK, ik heb het casemaatje modem even 30 uur laten zweten [:'(] maar heb nu dan wel de iso van wolverine binnen. En ik ben blij, want deze beta wil lust mn Abit KT7 Raid wel
Verder is de install behoorlijk verbeterd, meer opties in een hogere resolutie, zodat je kan zien wat je selecteerd. Verder was zelfs mn videokaart correct geidentificeerd (een Radeon). Erg fijn.Verder nog niet veel meegewerkt. Mozilla werkt (zit ik nu in) en verder mis ik veel te veel packets om nuttige dingen te doen. Dus die eerst maar eens laten ophalen.
Geen Itanium support? Laat dan maar zitten...:P:+:)
Pagina: 1