Hallo, ik gebruik debian2.2, ik zou graag de dnet client en m''n personal proxy in de achtergrond tijdens het opstarten willen starten, nu heb ik via de search al gezien dat zoiets via een symlink en rc.local gaat, maar zou iemand eens kunnen uitleggen hoe ik dat moet aanpakken, of weet iemand een doc daarover..?? en mischien een doc over symlinks??...tnkx..
Het pad naar je client in je /etc/rc.d/rc.local zetten.
De proxy met de optie -hide en de client met de optie -quiet
De proxy met de optie -hide en de client met de optie -quiet
aha ik begrijp het, maar 1 probleem, ik heb geen rc.d directory in /etc, en ook geen rc.local, kan ik die gewoon maken??
Ik heb hiervoor een leuk script gemaakt op home.kabelfoon.nl/~rjmonna/devel/files/dnetc.
Het is alleen helaas pas geleden aangepast op gkrelldnet dus er komt wat creativiteit aan te pas. Plaats het in /etc/init.d en link ernaar vanuit /etc/rc*.d. Zie maar
.
Het is alleen helaas pas geleden aangepast op gkrelldnet dus er komt wat creativiteit aan te pas. Plaats het in /etc/init.d en link ernaar vanuit /etc/rc*.d. Zie maar
Expanding the inexpandable
hey bedankt allen, het werkt, met expander''s idee, zo leer ik ook weer meer van die scripts enzo:-)
Pagina: 1