"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
rinetd gebruiken
If it bleeds, it can be killed!
en dat is?Op donderdag 29 maart 2001 22:11 schreef Logic het volgende:
rinetd gebruiken
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
oke het is me allemaal gelukt nu na lang doorploeteren (gewoon met ipfw en natd)
alleen nu kan ik van binnen mijn eigen netwerk die gemappede poort niet bereiken?
alleen nu kan ik van binnen mijn eigen netwerk die gemappede poort niet bereiken?
Dat je van binnen je eigen netwerk de gemapte poort niet kan bereiken zal wel kloppen (aangenomen dat je dan zegt externip + port). Waarschijnlijk heb je het zo ingesteld dat een bepaalde poort op het externe ip naar een intern ip adres verwijst. Als je een proxyserver (buiten je eigen netwerkje) insteld moet het wel weer werken. Hoe je het zonder externe proxy kan oplossen weet ik eigenlijk niet.
okee bedankt
op zich is het niet zo''n ramp want het gaat om een webcam met truetech, en daar zit toch een preview window bij ;-)
maar ik vond het maar een beetje vreemd dat ie van binnen mijn netwerk niet te zien is (ook niet op andere computers binnen het netwerk), want die zouden toch gewoon mijn externe ip aan moeten spreken?
op zich is het niet zo''n ramp want het gaat om een webcam met truetech, en daar zit toch een preview window bij ;-)
maar ik vond het maar een beetje vreemd dat ie van binnen mijn netwerk niet te zien is (ook niet op andere computers binnen het netwerk), want die zouden toch gewoon mijn externe ip aan moeten spreken?
Pagina: 1