Ik heb al een tijdje een probleem met sendmail. Er staat hier een SCO Openserver 5.0.4 server met sendmail 8.8.4(dacht ik). Nu als ik vanaf de windows client''s een mail met attachment probeer te versturen dan krijg hij altijd een time-out fout bij het versturen naar de mail-server van mijn ISP.
Ik heb gewoonweg alles al uitgeprobeerd om die te kunnen versturen :
- Heb al een andere SCO machine in de plaats gezet(5.0.5).
- Heb al geprobeerd met een windows machine met Mdaemoen en een windows rechtstreeks uit outlook.
De server is geinstalleerd met 2 netwerkkaarten 1 die rechtstreeks aan het netwerk hangt en 1 die verbonden is met een ISDN-router(zorgt voor de connectie naar Internet).
Heb al een paar keer de configuratie van de router laten controleren en alles zou moeten goed zijn. Heb de ISDN lijn al laten testen die zou ook moeten goed zijn.
Ik ben gewoon ten einde raad.|:(
Ik had gehoopt dat er hier een paar hotshot zaten die nog enig idee hadden wat het zou kunnen zijn.:?
Ik heb gewoonweg alles al uitgeprobeerd om die te kunnen versturen :
- Heb al een andere SCO machine in de plaats gezet(5.0.5).
- Heb al geprobeerd met een windows machine met Mdaemoen en een windows rechtstreeks uit outlook.
De server is geinstalleerd met 2 netwerkkaarten 1 die rechtstreeks aan het netwerk hangt en 1 die verbonden is met een ISDN-router(zorgt voor de connectie naar Internet).
Heb al een paar keer de configuratie van de router laten controleren en alles zou moeten goed zijn. Heb de ISDN lijn al laten testen die zou ook moeten goed zijn.
Ik ben gewoon ten einde raad.|:(
Ik had gehoopt dat er hier een paar hotshot zaten die nog enig idee hadden wat het zou kunnen zijn.:?