[BC3] Freesco port forwarding

Pagina: 1
Acties:

• Liggie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-12-2022
Hey,

Hoe moet ik deze line, ipautofw -A -r tcp 5000 5019 -h 192.168.1.2, in "the bottom of /rc/rc_user" adden?

thnx alvast

Verwijderd

Ik zou het niet weten maar als je wilt een port forwarden met freesco vind ik toch de gemakkelijkste manier is met je browser naar je freesco machine te gaan en daar dan gewoon alles invullen en hij doet alles voor jouw.

Waarom moeilijk als het gemakkelijk kan.|:(

• Liggie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-12-2022
Browser werkt vaak niet. Hij kan vaak de page niet laden en als ie dan geladden is en ik ben ingelogt en ik vul een keer iets in dan kan ie weer de page niet vinden.

Ik heb de regel al wel ingevoerd maar om permanent te zijn moet het volgens de freesco site nog in het bovenstaande geadd worden. Als ik namelijk de server opnieuw op moet starten door stroomstoring of kleine broertjes:'( dan moek het weer overnieuw doen en dat vind ik teveel werk als het ook anders kan >:)

Verwijderd

had ik ook, moet je 16mb ram er insmijten. Dan doet ie het wel goed, remote via web

Verwijderd

Ik weet al wat je bedoeld. Met de fucking remote web kun je niet een port RANGE mappen. :'(. Shit, en ik heb hier 3 icq gebruikers, 20 poorten oper gebruiker, 60 poorten handmatig mappen, neeee

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Voor ICQ en files ontvangen kun je beter in ICQ aangeven dat hij dynamische poorten moet toewijzen. Check je ICQ prefs.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Pagina: 1