Wat is de beste Linux - distributie om Linux enkel in tekstmodus te gebruiken?
Misschien ook nuttig, ben niet van plan om een server te runnen...
Misschien ook nuttig, ben niet van plan om een server te runnen...
Mijn doel is alles in tekstmodus te kunnen uitvoeren wat in X mogelijk is...Wat wil je d''r dan mee doen?
Verwijderd
Verwijderd
Een dag is een dag...
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[deze advertentieruimte is te koop]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Natuurlijk zit er wel wat verschil tussen. Alle distro''s gebruiken net wat andere scriptjes, passen wat programma''tjes een klein beetje naar hun inzicht aan, bepalen ook waar deze programma''s op het systeem geinstalleerd worden.Op maandag 02 april 2001 23:13 schreef Lindsay het volgende:
Als ik het dus goed begrijp, dan is de tekstmodus van alle Linux distributies gelijk, op de bijgeleverde programma''s na.
M.a.w. wanneer ik alle programma''s die bij Debian zitten, installeer onder Slackware, dan kan een kenner niet uitmaken of het nu Debian of Slackware is?
By the way, we spreken hier dus enkel over de tekstmodus.
Of zit er toch nog ergens een verschil?
Verwijderd
Verwijderd
Op dinsdag 03 april 2001 20:14 schreef bacchus het volgende:
....
Een stapje verder is Slackware of SuSe
Als je klaar bent voor voor het echte werk moet je maar eenshier
gaan kijken, dan kan je je eigen LINUX (maar dan ook echt bare linux) systeem samen stellen
Verwijderd
?? explain ??Op dinsdag 03 april 2001 20:19 schreef nelske het volgende:
[..]
een LFS-er aan het woord of niet?
Ik denk alleen gezien de vraagstelling dat dat niet echt aan de orde zal zijn.
Verwijderd
Verwijderd
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
anders schop je ff een topic omhoogOp vrijdag 04 januari 2002 16:45 schreef Darkmagic het volgende:
Gewoon ervan uitgaan dat ALLE linux distrubuties beter zijn dan wat ome bill uit de USA ons voorschoteld. ikzelf ben heel gelukkig met redhat. als je geen visual wil dan selecteer je dat gewoon bij de installatie en dan houdt ie dat er gewoon uit.
PSN: Houtvlot
Dit topic is gesloten.
![]()