Ik was gisteren met Bob nog even de nieuwste e-mail aan het doornemen.

Op een gegeven moment kwam Mo-Bees op ICQ om te zeggen dat hij een reply in "onze" thread had gezien die niet helemaal door de beugel kon. :(<P>Arne heeft eerst een stukje geschreven over het feit dat we ietwat overdreven reageerder jegens JvS. Ik heb daaraan toegegeven, hij had ook wel gelijk.

Helaas poste hij later een lap tekst waar wij als "organisatie" van het EET-gebeuren niet blij van werden. :(<P>Jullie kunnen hem allemaal nalezen, en als je een beetje op de hoogte bent van de vorige threads, zul je het met ons eens zijn dat Arne in dit geval een iets andere insteek en bewoording had mogen gebruiken.

(op zijn minst een knipoog)<P>Bob en Mo-Bees zijn een tikkeltje "over-de-zeik". Logisch, want zij hebben hier _nog_ meer tijd ingestoken als ik en bovendien zien we dit soort uitspraken als een regelrechte attack op onszelf

, en ik denk dat meerdere mensen het hier mee eens zijn.<P>
<BR>" Deze kinders flippen meteen al helemaal als iemand die ooit eens op T.net komt " <P>" Ik geef dit geheel toch sowieso weinig kans.<BR>Ik zie dit juist als een Lone Ranger Actie van Mo-Bees e.a., voor EET zijn dit gewoon een stel pubers die iets met die computers willen doen. "<P>" systeembeheer van EET heeft hier vast helemaal geen zin in, waarom niet!? Het leverd hun NIETS op, het kan ze alleen problemen leveren, en het is weer een extra gedoe.<BR>Dat ze het door sturen naar het management is redelijk te begrijpen, immers zij hebben geen zin om jullie zelf de deur te wijzen en geven het uit luiheid maar door.<BR>Het management is hier al helemaal niet van gedient, voor hun zien jullie een stel computernerds die een beetje software willen gaan installeren op hun te duur gekochten PC''jtes, alleen maar gedoe, en het kan ze alleen maar problemen opleveren "<P>" Beter had het geweest om onder het Tweakers net Kvk nummer bv. te schrijven ( op echt papier ) en dat met Tante Pos te versturen, en dan hun Credit''s op T.net laten zien, met als uitgangs punt dat er 10.000 mensen per dag hier langs komen die dan ook van EET horen en dat dat de doelgroep is etc. etc. etc.... "<BR>
<P>Hoeveel per dag?

Sorry, heb je liggen slapen ofzo, tjsongejonge. Er zijn 130.000-200.000 bezoekers per dag, waarvan gemiddeld meer dan 12% uniek.<P>Gelukkig was de post hierna al iets beter, Arne, je gaf aan het beste met ons voor te hebben

, maar ik denk dat je nu wel begrijpt waarom wij dat niet dachten. Jah, sorry we zijn er redelijk heftig en emotioneel op in gegaan, dit is omdat we er een hoop tijd in hebben zitten en erg bang zijn dat deze "missie" verkeerd gaat omdat er iemand op zichzelf iets probeerd. :(<P>Wat jou betreft: ik hoop dat je wat genuanceerder gaat formuleren, want ook dit:<BR>
<BR>( Adem in........ Adem uit.......1 2 3 ..10 )<BR>
<BR>Vinden wij niet grappig zonder smiley erbij. :(<P>
<BR>ik maan U tot kalmte<BR>
<BR>Ook

Eigenlijk :r<P><BR>
<BR>Ik heb blijkbaar een zeer emotionele snaar geraakt bij sommige personen, en mijn bedoelingen waren ook zeker niet van dien aart om jullie zeer arbeids intensieve en doordachte project de grond in te boren, in tegendeel ik wens jullie het beste en ook het beste voor DPC waar ook ik wat Pc''tjes voor aan het werk heb.<BR>
<BR>Jep, dat klopt, en OK dan is dat duidelijk. Bedankt! :)<P>
<BR>Misschien heb ik in sommige zinnen mijn mening niet helemaal goed geventileerd, en wat verkeerde benamingen gebruikt, mijn oprechte excusses hiervoor.<BR>
<P>Arne, ik zal je even dit uitleggen, dan stop ik denk ik maar. Er zijn smileys die je kunt gebruiken om aan te geven hoe je over bepaalde dingen denkt. Zo is er

(blij)

(knipoog)

(mond open) en nog veel meer. Als jij deze nu eens zou gebruiken, dan was het misschien allemaal wat minder heftig geweest.<P>Laatste stukje zal ik nu aan beginnen:<BR>
<BR>Beste bob, het is nooit mijn intentie geweest om dit voor jouw te verzieken, nogmaals ik wou alleen mijn persoonlijke visie geven, iets waarvoor een Forum is gemaakt lijkt mij. En beste Bob, misschien heb jij het verkeerde idee gehad omtrend mijn leeftijd, en ik het verkeerd bedoeld betreffende jullie leeftijden, Bob ik ben jonger dan jij, voor de goede orde.<BR>...<BR>Nogmaals, het wou alleen mijn visie weer geven, niets was bedoeld om af te kraken.<BR>
<P>Kijk dat vindt ik nou aardig! Je excuses. En jah je had wederom een beetje gelijk. (Ook jij Chaos!) Onze excuses hiervoor.<P>Arne ik wil alleen noog even zeggen dat wij jouw mening wel op prijs stellen, maar schrijf alsjeblieft een beetjke genuanceerder en gebruik smileys. Het is prima dat je je vraagtekens zet bij dit project, maar doe dit dan dus op een manier waarmee je anderen niet rechtstreeks de grond in boort.<P>Met vriendelijke groet,<P>Itsme!<P>(Oh en ook ik ben geen puber meer

ROFLMAO)<BR>
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen