[This message has been edited by squaddie (edited 06-04-2000).]
There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.
Verwijderd
Verwijderd
There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.
Verwijderd
Verwijderd
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Verwijderd
[This message has been edited by Januz_ (edited 06-04-2000).]
Verwijderd
Verwijderd
[This message has been edited by Pinball (edited 09-04-2000).]
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
[Apr 19 12:21:53 UTC] 1 RC5 packet (16 work units) is in buff-out.rc5
[Apr 19 12:22:08 UTC] Network::failed to resolve name "dpc.isd.nu"
[Apr 19 12:22:08 UTC] Network::Open Error - sleeping for 3 seconds
[Apr 19 12:22:11 UTC] Network::failed to resolve name "dpc.isd.nu"
[Apr 19 12:22:11 UTC] Network::Open Error - sleeping for 3 seconds
[Apr 19 12:22:14 UTC] Network::failed to resolve name "euro.v27.distributed ...
[Apr 19 12:22:14 UTC] Could not update to/from the net. Network down?
Overigens is dit best wel een heel oud topic (+1 jaar
Virussen? Scan ze hier!
Log ik op een dag in op het schoolnetwerk:
"The account you are trying to log in is disabled"
Damn, nix meer... ff met een stalen gezicht naar systeembeheer... oh ja, ik weet het, we hadden de meesten alweer verwijderd (was door iemand op de teentjes getrapt, dus 2 weken voor detectie al begonnen met verwijderen)
Nu zijn we 4 weken later, en wat staat er in de perproxy log: elke dag 2 IPs van school die flushen. Hebben ze die vergeten. Helaas de 8012 client
Ik zit hier nu wel een beetje te prutsen maar ze hebben hier appguard draaien en die killt alle applecaties behalve IE.....
Weet iemand iets om dit te omzijlen?? en dan iets wat ik van internet kan halen...
Want hiet staan wel lekker weer 10 p2 300
als je iets weet mail me dan ff.....
of zet het hier ff...
The Souffle will raise or it will not. And there is no damn thing you can do about it!
Verwijderd
Heej, je space aldaar linkt keihard door naar webmagixOp donderdag 06 april 2000 13:17 schreef Femme het volgende:
http://student-kmt.hku.nl/~femme/k.zip
Naar een niet-meer-bestaand overclocking artikel. Artikel 1 volgens mij
Verwijderd
haal dat zip er af .. dus de url van de webspace zelf.Op zaterdag 21 april 2001 15:58 schreef DR het volgende:
bij mij gaat ie toch netjes naar dat bestand toe hoor
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
< O U C H > Weet je zeker dat je niet je eigen team wilt beginnenOp woensdag 25 april 2001 21:15 schreef bigbadbootz het volgende:
bij ons op school ff gevraagd deden ze niet erg moeilijk over. ben nu bezig met installeren... 20x 450mhz en 25x 200mhz (niet zeker over de laatste), en binnenkort komt daar 50x 833 mhz bij![]()
mwa ik zie wel. elke dag bovenaan staan in dpc stats is ook wel leukOp donderdag 26 april 2001 08:20 schreef Nemesis het volgende:
[..]
< O U C H > Weet je zeker dat je niet je eigen team wilt beginnen, sodeknetter da''s lekker
!
wordt trouwens nog leuk ze willen binnenkort ghost gaan gebruiken. ff denken hoe ''t koetje dan z''n buffers en instellingen houdt. koetje in de ghost image krijgen is niet zo''n probleem
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen