[BC3] Mijn school "infecteren"

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 18-05 21:41
OK here''s the deal. Ik wil de ca. 35 computers op school ff infecteren. Het OS is Win95. Welke client moet ik installeren en hoe zorg ik dat ie hidden in de systray komt te staan?

DIT IS MIJN WEBSITE

• havana
En als ik alle clients instel op mijn emailadres is dat voldoende om ze allemaal op mijn naam te laten grazen?<P>Excuses, /me is een newbie met DPC

DIT IS MIJN WEBSITE

• squaddie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-05 15:40
Gewoon de win95 client installeren. Een snelkoppeling in de opstarten-map zetten met de optie -quiet. Nu is er geen koe te zien in de taakbalk.<P>Bij een computer de client goed instellen en deze naar de andere clients kopieren.<P>Op die tweede vraag het andwoord is ja je kan meerdere clients laten werken op 1 email.<P>PS Weet waaraan je begint als de systeem-beheerder er achter komt en een mailt je naar d.net stuurt kan je je account verliezen. Zie de policies op de d.net-site

[This message has been edited by squaddie (edited 06-04-2000).]

There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.

Verwijderd

dnetc -hide that is...<BR>Je plaatst gewoon die files in de c:\windows\system en plaatst een link daarna in de groep ''opstarten'' van je startmenu >:)

Verwijderd

Nee, gewoon 1 x dnet.exe -install uitvoeren...<BR>Dan staat ie niet meer in het opstartmenu, je kan hem nu nog alleen maar zien als je op CTRL+Alt+Del drukt...

• havana
Nog ff vraagje:<P>waar ken ik die GUI Client downloaden?

DIT IS MIJN WEBSITE

• squaddie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-05 15:40
<A HREF="http://www.distributed.net" TARGET=_blank>www.distributed.net</A>

There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 24-05 14:51

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

<A HREF="http://student-kmt.hku.nl/~femme/k.zip" TARGET=_blank>http://student-kmt.hku.nl/~femme/k.zip</A>

Verwijderd

En als je dan ook nog is de dnetc.exe en dnetc.ini hernoemd naar iets anders (een of ander windows like thingy) dan zie je ook geen dnetc staan als je CTRL ALT DEL toetst :)

Verwijderd

Dat heb ik ook eens geprobeerd op school. Een dag later kreeg ik een email van de systeembeheerder.. Je kan wel raden wat daar instond :(

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-05 19:33
Ja HIJ was zeker al een fanatiek dnetceëer! ;)

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• havana
Ok done that. 25 computers geïnfecteerd, totaal hidden me dunkt. Die systeembeheerder is een nitwit, dus die komt er niet achter.<P>Morgen ga ik es binnen lopen bij een andere school waarop ik niet eens zit >:)

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Wij hebben het opgelost door de client te starten via het register.<P>Dit staat erin:<BR><BR>REGEDIT4<P>[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]<BR>"Distributed.net"="c:\Program Files\Distributed.net\dnetc.exe -hide"<BR><P>Ter info: ff notepad op starten, copy pasten en oplaan als *.reg file.<BR>

[This message has been edited by Januz_ (edited 06-04-2000).]

• Goingin
  • Laatst online: 08-02-2023
Nou heb ik nog ff een vraagje<P>Sinds vanmiddag heb ik ook een hidden client op me pa zijn pc gezet.<BR>Hij is nu al een flinke tijd online, maar ik kan niet zijn geflushte blokjes vinden, je zou toch bij je eigen stats moeten zien welke IP adressen nog meer onder jouw naam flushen??<P>Het is wel zo dat ik me eigen client op de proxy van TwwT flush en die van me pa gewoon op de distributed.net server, waar zou ik de stats van die 2 naast elkaar kunnen zien?

Verwijderd

De stats worden elke nacht verwerkt, dus de blokjes op je vaders laptop kan je pas morgen zien. Het is alleen mogenlijk om de stats naast elkaar te zien als je twee browser vensters opent.

• djazete
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-02-2020

djazete

steel

uwuwu<BR>kheb het net hier gedaan op school<BR>(pas 8 pctjes mag er nog een zootje)<BR>maar<P>ik heb hem gewoon geinstalled met --install.<BR>en wat raw files (dnetc.exe dnetc.com en dnetc.ini, meer is het niet) gecopyt op een flop, die naar c:\windows (rest mag ik niet in schrijven hier) en toen via cmnd.com --install gedaan en de dingtjes vante voren ff gerenamed naar nwlogon.*<BR>(draait netware hier :))<BR>maar<BR>als ik op ctrl alt del druk, zie ik hem niet, maar hij stuurt wel logs op naar mijn email adres. oftewel, odeoa manier issie vrij hidden denk ik..<P>nou hopen dat ie ook echt werkt, dat zie ik morgen wel..<BR> :)<BR>

Verwijderd

Moet je al die -* dingen zetten in het dnetc.ini zetten?<P>die van mij ziet er zo uit:<P>[parameters]<BR>id=elpie@mediaport.org<P>[rc5]<BR>randomprefix=154<P>[buffers]<BR>frequent-threshold-checks=no<P>[misc]<BR>project-priority=RC5,DES=0,CSC=0,OGR=0<P><BR>Hoe moet ik die dan instellen dat ie gewoon helemaal onzichtbaar is?<P>Als iemand me kan vertellen hoe het precies met de registry oet is dat ook fijn want daar snap ik de ballen van.<BR>

Verwijderd

Umz ja ff voor de duidelijkheid.<BR>Bij mij maakt het x uit.<BR>Maar als ik de client op andere pc''s wil zetten dan mag er nix van te zien zijn.<BR>}:

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

<A HREF="http://dpc.tweakers.net" TARGET=_blank>http://dpc.tweakers.net</A>

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Ja dat antwoord ik al meer gezien.<BR>maar nu weet ik nog nix :(

Verwijderd

Volgens mij weten jullie het gewoon niet >:)

• Goingin
  • Laatst online: 08-02-2023
Sorry, ff geen zin om het op te zoeken, moet ik me pa zijn pc weer doorpluizen, solly.

Verwijderd

Nou ja bedankt voor het excuus dan maar.<BR> :'(

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

Je kunt die "onzichtbaarheid" op verschillende manieren bereiken.<P>door de client te installeren met dnetc -install<BR>(dan komt die regkey in \currentversion\run te staan. hierna hoef je hem niet meer zelf te starten.)<P>door de client (handmatig, of met een snelkoppeling in start menu\opstarten) te starten met dnetc -hide <P>of door met dnetc -config de "quiet mode" (optie 1, 5) in te stellen. Dan krijg je een extra regel in die .ini (iets van quiet = yes ofzow) en als je hem dan start (op wat voor manier dan ook) is ie hidden.<P>

[This message has been edited by Pinball (edited 09-04-2000).]

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

Verwijderd

Jaaaaaaaa.<BR>gelukt :) >:)<P>Thx

• FutureCow
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:21

FutureCow

(C) FutureCow

het "ontzichtbaar" maken van de koe lukt mij al wel maar als ik hem op school installeer dan opstart da zie ik dit:

[Apr 19 12:21:53 UTC] 1 RC5 packet (16 work units) is in buff-out.rc5
[Apr 19 12:22:08 UTC] Network::failed to resolve name "dpc.isd.nu"
[Apr 19 12:22:08 UTC] Network::Open Error - sleeping for 3 seconds
[Apr 19 12:22:11 UTC] Network::failed to resolve name "dpc.isd.nu"
[Apr 19 12:22:11 UTC] Network::Open Error - sleeping for 3 seconds
[Apr 19 12:22:14 UTC] Network::failed to resolve name "euro.v27.distributed ...
[Apr 19 12:22:14 UTC] Could not update to/from the net. Network down?

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

En als je eens een IP-adres invult ipv de hostname? Hij kan zijn DNS-name gewoon niet resolven, heb je wel een DNS-server ingevuld?

Overigens is dit best wel een heel oud topic (+1 jaar ;))

Virussen? Scan ze hier!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04:32
Heb ik ook een keer geflikt. eerst iemand anders z''n ini''s veranderen, later gewoon de printtool die nix deed vervangen...

Log ik op een dag in op het schoolnetwerk:
"The account you are trying to log in is disabled"

Damn, nix meer... ff met een stalen gezicht naar systeembeheer... oh ja, ik weet het, we hadden de meesten alweer verwijderd (was door iemand op de teentjes getrapt, dus 2 weken voor detectie al begonnen met verwijderen)

Nu zijn we 4 weken later, en wat staat er in de perproxy log: elke dag 2 IPs van school die flushen. Hebben ze die vergeten. Helaas de 8012 client :(

• martin.h
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-03 23:09

martin.h

Met een HAMER past ALLES!

Maar hoe kan ik hier de bieb ook vol gooien met koeien??
Ik zit hier nu wel een beetje te prutsen maar ze hebben hier appguard draaien en die killt alle applecaties behalve IE.....
Weet iemand iets om dit te omzijlen?? en dan iets wat ik van internet kan halen...
Want hiet staan wel lekker weer 10 p2 300
als je iets weet mail me dan ff.....
of zet het hier ff...

The Souffle will raise or it will not. And there is no damn thing you can do about it!

Verwijderd

Op donderdag 06 april 2000 13:17 schreef Femme het volgende:
http://student-kmt.hku.nl/~femme/k.zip
Heej, je space aldaar linkt keihard door naar webmagix >:)

Naar een niet-meer-bestaand overclocking artikel. Artikel 1 volgens mij :)

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

bij mij gaat ie toch netjes naar dat bestand toe hoor :?

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hoe kan ik die proxy log dan lezen om te zien vanaf welke IP''s me geflusde blokkies komen??

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 21 april 2001 16:08 schreef BigB het volgende:
Hoe kan ik die proxy log dan lezen om te zien vanaf welke IP''s me geflusde blokkies komen??
Hallo? Weet niemand dat?

Verwijderd

Op zaterdag 21 april 2001 15:58 schreef DR het volgende:
bij mij gaat ie toch netjes naar dat bestand toe hoor :?
haal dat zip er af .. dus de url van de webspace zelf.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
bij ons op school ff gevraagd deden ze niet erg moeilijk over. ben nu bezig met installeren... 20x 450mhz en 25x 200mhz (niet zeker over de laatste), en binnenkort komt daar 50x 833 mhz bij :9~ :9~

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op woensdag 25 april 2001 21:15 schreef bigbadbootz het volgende:
bij ons op school ff gevraagd deden ze niet erg moeilijk over. ben nu bezig met installeren... 20x 450mhz en 25x 200mhz (niet zeker over de laatste), en binnenkort komt daar 50x 833 mhz bij :9~ :9~
< O U C H > Weet je zeker dat je niet je eigen team wilt beginnen ;) , sodeknetter da''s lekker *D !

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op donderdag 26 april 2001 08:20 schreef Nemesis het volgende:

[..]

< O U C H > Weet je zeker dat je niet je eigen team wilt beginnen ;) , sodeknetter da''s lekker *D !
mwa ik zie wel. elke dag bovenaan staan in dpc stats is ook wel leuk *D
wordt trouwens nog leuk ze willen binnenkort ghost gaan gebruiken. ff denken hoe ''t koetje dan z''n buffers en instellingen houdt. koetje in de ghost image krijgen is niet zo''n probleem >:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1