Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Mijn koe liep eerst op de naam mail@dwarv.f2s.com,
maar toen wilde mn broer en een vriend ook meedoen. Daarom hebben we een gezamenlijke naam bedacht. Allemaal geen probleem.
Maar. Kan ik de blokken die ik heb gegraasd op de naam mail@dwarv.f2s.com ook ''overstorten'' op mijn nieuwe naam???
maar toen wilde mn broer en een vriend ook meedoen. Daarom hebben we een gezamenlijke naam bedacht. Allemaal geen probleem.
Maar. Kan ik de blokken die ik heb gegraasd op de naam mail@dwarv.f2s.com ook ''overstorten'' op mijn nieuwe naam???
Jep, je kunt tot 8 mailadressen retire''en op je nieuwe adres. Dat kun je doen met de link bij participant configuration.
ow, had het verkeerd dus
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Verwijderd
Ja helaas 8. Er staat nog 1.1 miljoen en 200.000 en 45.000 open van subteamleden om overgeschreven te worden maar ja helaas max bereikt.Op dinsdag 29 mei 2001 18:01 schreef Chaos het volgende:
Jep, je kunt tot 8 mailadressen retire''en op je nieuwe adres. Dat kun je doen met de link bij participant configuration.
Zou je dan niet kunnen retiren op een geretired e-mail adres...ofzoiets
/me Abarth is is niet helemaal duidelijk vandaag
ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
Misschien dat het wel kan als je even een kratje bier naar Delft stuurt?Ja helaas 8. Er staat nog 1.1 miljoen en 200.000 en 45.000 open van subteamleden om overgeschreven te worden maar ja helaas max bereikt. :''(
Verwijderd
Dat zou zonde zijn van zo''n kratje. De begunstigde zit in Texas tegenwoordigOp dinsdag 29 mei 2001 21:13 schreef Chaos het volgende:
[..]
Misschien dat het wel kan als je even een kratje bier naar Delft stuurt?
Verwijderd
Nou heeft geen zin we hebben nu meer dan deze 3 aantalen bijmekaar.Op dinsdag 29 mei 2001 20:21 schreef Sir Abarth het volgende:
Zou je dan niet kunnen retiren op een geretired e-mail adres...ofzoiets
Verwijderd
Nou er is hierover natuurlijk geemaild. Maar ja ze zouden kijken wat ze zouden kunnen doen. Was ook 1 klein foutje toen we samen gingen, die 1.1 miljoen bestond ook al uit meerdere email adressen en even uit het oog verloren. En ja kratje bier heb ik er wel voorover maar zo makkelijk gaat dat niet.Op dinsdag 29 mei 2001 21:13 schreef Chaos het volgende:
[..]
Misschien dat het wel kan als je even een kratje bier naar Delft stuurt?
En we moesten ook nog een overstappen op andere email adressen om dat provider bArt stopte met de kabel.
Dus ja nu een hotmail account.
Enfin was er eigenlijk net overheen.
Pagina: 1