De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
je kan idd pas dpc joinen als je in de stats staat, morgen dus
iig welcome to the dpc
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
de dag wordt afgesloten om 0h00 UTC wat nederlandse tijd 2h00 is. Daarna vindt de statsrun plaats. en als je een subteam joined ben je meteen DPC lidOp dinsdag 29 mei 2001 17:01 schreef bigbadbootz het volgende:
je ziet jezelf pas morgen terug in de stats. de statsrun is zo rond middernacht (kan een uurtje eerder of later zijn maar zoiets is het)
Sequence: hoe''z met je sleutelbeen inmiddels?
Is niet zoveel, maar zal wel kloppen.Op dinsdag 29 mei 2001 17:03 schreef HlpDsK het volgende:
plaats hier ff je ini, dan kunnen we kijken of het klopt zo''n beetje.
[parameters]
id=jeldert@freemail.nl
[misc]
project-priority=CSC,RC5,DES=0,OGR=0
[rc5]
preferred-blocksize=33
[misc]
project-priority=RC5,DES=0,CSC=0,OGR=0
Staat op Tweakers.net:
Distributed.net draait meerdere projecten waarvan RC5 de belangrijkste is. RC5 heeft de hoogste prioriteit voor de Dutch Power Cows. Vul daarom onder 2) Buffer and Buffer Update Options > 9) Load-work precedence bij voorkeur RC5,DES=0,CSC=0,OGR=0 in
kan niet iemand het 123 documentje aanscherpen ?
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Verwijderd
En kom ik daar dan ook gelijk in de stats ?
Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram
JepOp dinsdag 29 mei 2001 20:46 schreef mmxmmx het volgende:
Dus als ik het goed begrijp dan hoef ik niks om te zetten als rc5 klaar is dan gaat hij uit zich zelf over op ogr ?
En kom ik daar dan ook gelijk in de stats ?
..so be wary of any man who keeps a pig farm..