Toon posts:

[BC3] MegaFlushen mag niet...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik had toch een klein vraagje waar ik mee in m''n maag zit, nadat ik dat hele verhaal over die illegale clients had gelezen.
Bij m''n vader op z''n werk heb ik een aantal koetjes draaien, met een proxy, volledig legaal. Maar ik kom daar niet te vaak, dus als ik in één keer 80.000 flush, dan is dat voor mij een mega-flush. Maar dat doe je dan omdat je er niet vaak komt, ik kan die dingen toch niet opsparen en elke dag 100 blokjes flushen?

groetjes,

Janno

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:27
Ik werk zelf op dezelfde manier (kijk morgen maar in de stats ;) ), en heb er nog nooit problemen mee gehad. Zeker als het onder de 500k is zal d.net er geen probleem mee hebben. En zolang d.net er geen problemen mee heeft hoef je ook niet bang voor een ban oid te zijn. Gewoon lekker je gang gaan dus, en flushen wanneer je er een keertje komt :)

[removed]

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:27
Hij wordt compleet uit de stats gehaald. Zijn blokjes worden nog wel bij de masterkeyserver als done genoteerd, en worden dus niet opnieuw uitgedeeld. Maar ja, zonder stats is er natuurlijk niets aan :(

[removed]

Verwijderd

Topicstarter
Oke, dan gaan we gewoon door. Maar wat kan Bill Goldberg dan nu niet meer? Hij komt niet meer in de stats, maar hij werkt toch nog gewoon mee, en z''n blokjes kan ''ie toch gewoon blijven submitten, of flikkeren ze hem gewoon van het hele systeem?

-- Janno

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-05 00:26
Bill zet een ander emailadres in je .ini en begin lekker opnieuw met grazen....een echte inhaalrace 8-)

Maar inderdaad zolang je minder dan 500K flusht is er niks aan het handje (natuurlijk moet je niet 90 dagen dan gaan lopen sparen)