[BC3] Welke client voor Red hat Linux 6.0

Pagina: 1
Acties:

• Sundead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04-2024
Het onderwerp geeft het al aan, welke client moet ik dus gebruiken voor een redhat linux 6.0 compu, gezien deze binnen mijn netwerk zit, en is deze in staat om via mijn windows compu blokjes te halen, zo ja, moet daar dan een proxy versie op geinstalled worden?
Alvast bedankt

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Op zondag 27 mei 2001 20:45 schreef Sundead het volgende:
Het onderwerp geeft het al aan, welke client moet ik dus gebruiken voor een redhat linux 6.0 compu,
ftp://ftp.distributed.net/pub/dcti/current-client/dnetc-linux-x86-elf.tar.gz
gezien deze binnen mijn netwerk zit, en is deze in staat om via mijn windows compu blokjes te halen, zo ja, moet daar dan een proxy versie op geinstalled worden?
Ligt eraan. Heb je een inet-sharing proggie onder Windows draaien? Dan heb je geen proxy nodig. Anders waarschijnlijk wel ja...

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:27
Als je de windows-share onder linux aankan kun je ook gewoon de windows buffer gebruiken. Ik gebruik op mijn werk b.v. voor 1 SUN(solaris) en 3 PC''s (2*NT, 1*98) allemaal dezelfde buffer, die ik dan weer via e-mail ophaal (ben eigenlijk nog nooit aan een proxy toegekomen, mede omdat ik nog nooit problemen heb gehad). Als het maar voor twee comp''s is is dat het handigst. Als het er meer worden zou ik een proxy gaan draaien. Maar je kunt dus meerdere OS''en met dezelfde buffer laten draaien.

[removed]