[BC3] UD-teamstats

Pagina: 1
Acties:

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-05 00:26
Eej toppie die site die kende ik (en velen met me) nog niet.

Een 12e plek voor de DPC..valt nog mee :+

• brilsmurf
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-05 11:58
Ik weet niet of dit al bekend was, maar ik ben een beetje aan het lezen op de UD-site, die ik deze link staan: http://udstats.programmer.nl/

Lijkt regelmatig de teamstats te updaten, geeft weer leuke extra informatie, en ook motivatie hoop ik ;)

ps: dat team 2ch gaan we niet meer inhalen, die hebben nu al meer leden dan wij met rc5 :(

• Arjan404
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-05 07:08

Arjan404

no comments....

Op zondag 27 mei 2001 00:39 schreef brilsmurf het volgende:

[...]

ps: dat team 2ch gaan we niet meer inhalen, die hebben nu al meer leden dan wij met rc5
Niet gevreesd, binnenkort kom ik jullie helpen hoor. Zodra de gammaflux proxies dicht gegooid worden, schakel ik over op UD. Kan iemand voor mij misschien nog even het urletje pasten met daarin de UD-think FAQ?

• Arjan404
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-05 07:08

Arjan404

no comments....

excuses voor nog een post, maar de edit doet het niet helemaal lekker.

Ik hebnog eventjes wat getalletjes gemaakt:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
            |  points  |  results |
            |    per   |    per   | 
            |   user   |   user   |
-----------------------------------------
Dutch Power Cows  |  5535.8  |   37.21  |
Team 2ch        |  2542.1  |   20.64  |

offtopic:
/me pleit ervoor dat iedereen html kan usen in z''n posts

• brilsmurf
Op basis van returned results (en daar gaat het toch om) staan we zelfs 11e
Het lijkt erop dat deze stats ongeveer 1 keer per week geupdate worden zo te zien.

• brilsmurf
Dit is trouwens ook wel humor:
Afbeeldingslocatie: http://brilsmurf.dhs.org/ud.jpg

Dit gebeurde doordat ik weleens wisselde tussen win98se en win2000.
Client heeft toen blijkbaar 2 keer een packet opgehaald en die keurig naast elkaar gedraait.
Volgens mij zijn ze wel gewoon meegeteld.

Verwijderd

Op zondag 27 mei 2001 01:33 schreef _ArJaN_ het volgende:
Ik hebnog eventjes wat getalletjes gemaakt:
[code]| points | results |
| per | per |
| user | user |
Dutch Power Cows | 5535.8 | 37.21 |
Team 2ch | 2542.1 | 20.64 |
Onze output is dus wel al twee keer zo hoog 8-)
Ik ben nu al 1 dag lid, en als nu iedereen overstapt naar UD als straks alles dicht gaat
zijn we snel nummer 1.

Een nieuwe uitdaging :9

• MrCyber
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-05-2018
Op basis van returned results (en daar gaat het toch om) staan we zelfs 11e
Ik denk dat je beter naar CPU time kunt kijken. Dat zegt het meeste over het aantal machines wat aan het werk is/al heeft gewerkt. Returned results is ook niet echt geweldig omdat de tijd voor een blokje nogal verschilt. Mijn minimum tijd die ik gehad heb is 1,5 uur op mijn P3-833 en de maximum tijd is 328 uur op mijn p2-233 ! (denk dat dit binnenkort hoger wordt, heb nu een molecuul wat al 278 uur bezig is en pas op 12% staat !)

My 2 eurocents !

Verwijderd

Op zondag 27 mei 2001 10:42 schreef MrCyber het volgende:

[..]

Ik denk dat je beter naar CPU time kunt kijken. Dat zegt het meeste over het aantal machines wat aan het werk is/al heeft gewerkt. Returned results is ook niet echt geweldig omdat de tijd voor een blokje nogal verschilt. Mijn minimum tijd die ik gehad heb is 1,5 uur op mijn P3-833 en de maximum tijd is 328 uur op mijn p2-233 ! (denk dat dit binnenkort hoger wordt, heb nu een molecuul wat al 278 uur bezig is en pas op 12% staat !)

My 2 eurocents !
Maar het is toch een algemeen gemiddelde!!
dus het klopt wel.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op zondag 27 mei 2001 09:19 schreef brilsmurf het volgende:
Het lijkt erop dat deze stats ongeveer 1 keer per week geupdate worden zo te zien.
Hallo medetweakers!

Ik zag dat velen van jullie deze pagina nog niet kenden..(als ik teveel reclame maak krijg ik weer commentaar :P ).. maar ik wou even zeggen dat ik de pagina dagelijks probeer te updaten, het is me dit weekend niet helemaal gelukt (w2k startte niet meer op en ik had geen zin het ding opnieuw te installeren, na 2000x windows installeren heb je''t wel es gezien ;) ) maar de dagen daarvoor was''ie up to date en dat probeer ik ook zo vol te houden.

Ik kreeg vanmorgen een mailtje van Jeroon (DPCH) dat de team top 30 nu van mijn pagina word gehaald, dus zul je ''m nog wel vaker tegenkomen in het GOT forum.

Voor nu veel suc6 met crunchen! :)

Sixpack

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• brilsmurf
Da''s mooi!! ;)
Pagina: 1