De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Hmmm je wil het gewoon niet noemenOp zaterdag 26 mei 2001 14:43 schreef Commander_Data het volgende:
Hmmm denk het wel... maar je kon het ergens uitrekenen op een site...maar waar weet ik niet meer
Ff denken... ... volgens mij bij het team dat op #2 stond of niet?
Ik zal ff kijken
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
''k moet ook maar es upgraden
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
ehh, je bedoelt denk ik overclocken?Op zaterdag 26 mei 2001 23:16 schreef HaaZie het volgende:
heh, das meer dan het dubbele wat ik kan halen met m''n duron 660
''k moet ook maar es upgraden
850 at least. das een kleine 3Mkey/s
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Verwijderd
Zijn die er al dan? Volgens mij is de snelste desktop machine een Dual G4 733 MHz.Op zondag 27 mei 2001 15:27 schreef Flapmo het volgende:
Bout, moet je es 1200 MHZ G4 nemenG4''s gan retehard moetik zeggen....iemand hier die er een netwerkje van heeft ?
Verwijderd
Dit is veel sneller dan het gemiddelde, dus vertel me wat heb je allemaal veranderd, wat voor operating system gebruik je? draaide je koe ook op 1365 bij deze test??
Ja ik merkte het.... nou hij draaide idd op 1365... vcore was 1.90v en de "3.3 volt" was 3.45vOp maandag 28 mei 2001 12:31 schreef Lord_NikoN het volgende:
[..]
Dit is veel sneller dan het gemiddelde, dus vertel me wat heb je allemaal veranderd, wat voor operating system gebruik je? draaide je koe ook op 1365 bij deze test??
Dus 13x105 was het...
Op windows 2000
Verder geen speciale tweaks ofzo... duz..
Met ogr klopt het wel precies met het gemiddelde...