[BC3] Het kraken van rc5-code???

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Haha moest eigenlijk een lachen toen ik dit zag. "Al je vragen over het kraken van de RC5-code......" hahahaha mensen toch dat moet je niet kraken maar er bestaan lijsten van rc5 codes en mensen die het nodig hebben zullen dat zeker weten. ahhaahh :)

}:O

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• satcp
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwar jij niet een beetje met de RC5 instructieset voor remote control? Dat is wel effe een wereld van verschil met het RC5-64 project dat wij hier doen

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-04 15:52
|:(

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
hmmm ja dnek het wel. Tja ken alleen de sony rc5 codes :) .

I''m sorrrrrrrryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

LoL ;)

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
misschien eerst een verder kijken dan je neus lang is de volgende keer, zou het logisch zijn als op GoT een heel subforum daar aangewijd zou zijn en dat daar vele topics zouden staan?
(afgezien van het feit natuurlijk dat DPC meer dan RC5 is natuurlijk, maar dat is op dit punt bijzaak)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

JustMe vind dit heel grappig, meer van dit soort topics!
LoL :P

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-05 13:55
1.000.000.000 x 2^28 sleutels voor niks? :)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Verwijderd

ok

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/i/2.gif

Verwijderd

leuk geweest
Pagina: 1