Intentionally left blank
Crisp: LOL
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
Verwijderd
Alle DPC RC5''ers gefeliciteerd met wederom een historische dag.
Nu alleen nog dat ene cruciale blokje vinden...
DPC all the way
Ze vinden on stijlloos
Ze zijn gewoon jaloers. Als zij als 1e de 1 miljard gehaald zouden hebben, zouden zij dan ook niet een dergelijk iets gedaan hebben?
De humor die wij hier in Nederland hebben, komt gewoon heel erg anders over in andere landen.
Mee eens; Nederlanders hebben een apart soort humor als ik de mening van buitenlanders zo eens peilOp vrijdag 25 mei 2001 11:36 schreef Scraper het volgende:
stokkie, nee, dat zouden zij niet gedaan hebben. Het gaat ze denk ik meer om de manier waarop. Als er bijvoorbeeld eenachter had gestaan waren ze niet zo pissed geweest.
De humor die wij hier in Nederland hebben, komt gewoon heel erg anders over in andere landen.
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
En toch vind ik ut erg vreemd dat zij er zo tegenaan kijken. Maar ja, zal idd wel aan de soort humor liggen.Op vrijdag 25 mei 2001 11:36 schreef Scraper het volgende:
stokkie, nee, dat zouden zij niet gedaan hebben. Het gaat ze denk ik meer om de manier waarop. Als er bijvoorbeeld eenachter had gestaan waren ze niet zo pissed geweest.
Iets anders. Ik zou het RC5 gebeuren eigenlijk veel leuker vinden als de DPC en AT dichter bij elkaar zouden liggen. Dan is er meer een wedstrijdgevoel vindt ik. (niet dat ik ga kappen met RC5 hoor
/edit...grove spelfout verwijderd
Laten we het dan Benelux-humor noemenOp vrijdag 25 mei 2001 12:03 schreef poohbeer het volgende:
Da''s trouwens wel belguhhumor he jongens! Lekker sarcastisch, beetje cynisme, maar zeker niet slecht bedoeld!
thier benelux, what do you expect, they never win anything, of course thier going to talk smakc whenever they get a chance.Op vrijdag 25 mei 2001 12:17 schreef Mr_Atheist het volgende:
[..]
Laten we het dan Benelux-humor noemen
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
Dan ben ik echt bang dat je Dnet iets te serieus neemt. Geeft niet; Doe ik ook wel eens...DPC you are a discrace to any Distributed Computing project you participate in. your cocky attitude, and blatent disregard for rules that partain to DC projects makes you one of the worst teams to ever participate in a distributed computing project.
En deze :
Nothing wrong with good smack!
Yet, World Class competators do not taunt in such a low class way. Not even Muhamed Ali taunted in such a manner.
[wink mode]In the Netherlands he who receives the most votes actually wins .[/wink mode]
Hij is goed!
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Kewl hoe dat gaat..
Ik kan me een tijd herinneren dat zo''n topic _zeker_ een complete flamewar had veroorzaakt.
Mooi dat we er nu zowel hier als daar om kunnen lachen
(bdw: ik vond em ook goed
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
[DPC] 1.000.000.000 wu''s ?? --> We demand a recount
(hij gaat nu toch niet hier z''n alter ego loslaten he?
flauw, heel flauwOp zaterdag 26 mei 2001 06:10 schreef Blistimo het volgende:
(hij gaat nu toch niet hier z''n alter ego loslaten he?![]()
)
Verwijderd
Congrats on the big 1.0 Billion + mark!
You guys are catching up with McDonalds.....Billions served!
Thanx... race us to 2 Bilion ?Op zaterdag 26 mei 2001 16:04 schreef Engineer het volgende:
I posted a congrats in your Hit-Parade thread for that day...I missed this one ...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Too bad not all TA members think of it like thatOp zaterdag 26 mei 2001 16:04 schreef Engineer het volgende:
I posted a congrats in your Hit-Parade thread for that day...I missed this one ...
Humor is the damnest thing
I hate the thought of having to eat a hamburger for every block I did !
Wat zouden ze toch balen ... wij als klein pokke landje ... alweer de Amerikanen verslagen.
Eerst in de lucht (radar voor de stealth) en nu ook op pc gebied !
TJAKKKKKKKA
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
De Amerikanen waren "not amused".
Tja dat vliegtuigje heeft een paar mil. gekost he
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
En wat heeft dit met TA te makenOp zaterdag 26 mei 2001 22:36 schreef Wessie het volgende:
Holland Signaal Apparaten (nu Thales) heeft als eerste in de wereld een radar ontwikkeld die de Stealth bommewerper (B52 d8 ik) kon waarnemen in de lucht.
De Amerikanen waren "not amused".
Tja dat vliegtuigje heeft een paar mil. gekost he
NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95