In dit draadje [topic=167818]. Klik hieronder om naar de desbetreffende poll te gaan.
http://www.dutchpowercows.org/full.dsp?id=175
http://www.dutchpowercows.org/full.dsp?id=175
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
stokkie tooOp donderdag 24 mei 2001 13:58 schreef jelmervos het volgende:
Ja, ik wil ook een Everglide onder mijn muis.
Ik denk niet dat DPC dat logo adopteertOp vrijdag 25 mei 2001 23:35 schreef locutus of borg het volgende:
IKKE OOK!!!
maar eik eentje met clan of nine logo he
GULPENER !!!!!!Op donderdag 24 mei 2001 11:03 schreef Gulpener het volgende:
goed bezig Scraper!
Ik heb meteen meegholpen met het democratische proces en op optie 3 gestemd.
"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
16 kleuren? Zoveel kan je niet eens nemen denk ik... met rood/geel/blauw/zwart en wit zal je ze toch wel allemaal hebben.Op zondag 27 mei 2001 20:23 schreef Frenzy het volgende:
35 piek voor een muismat is niet goedkoop trouwens. En dat is met 1 kleur begreep ik? 16 kleuren zou dus 15x 1$ extra zijn? Dan wordt ''t wel en beetje te gek denk ik...
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Het is volgens mij niet 1$ per kleur per muismat, maar alleen per kleur. Dus als je er veel besteld scheelt het nx.Op zondag 27 mei 2001 20:23 schreef Frenzy het volgende:
35 piek voor een muismat is niet goedkoop trouwens. En dat is met 1 kleur begreep ik? 16 kleuren zou dus 15x 1$ extra zijn? Dan wordt ''t wel en beetje te gek denk ik...
Twee verschillende standaarden worden door elkaar gehaald. Voorbeeld: een tv laat kleuren zien door rood groen en blauw te "mengen" (evenals alle andere digitale produkten en software), in de kleurenschijf (zoals je die misschien bij tekenen hebt geleerd?) onstaan alle kleuren uit geel blauw en rood.Op maandag 28 mei 2001 01:50 schreef Frenzy het volgende:
ah per kleur maar niet per muismat zou fijn zijn
RGB is trouwens rood GROEN blauw.
Kijk maar in je photoshop.
edit:
da''s overigens in real life niet zo. geel+blauw = groen, maar in pshop (en eigenlijk in alle (andere) rgb pakketjes) is het groen + rood = geel. Weird uh?
Waarom eigenlijk? (wordt wel een beetje offtopic zo)
Verwijderd
Anders,Op donderdag 24 mei 2001 13:58 schreef jelmervos het volgende:
Ja, ik wil ook een Everglide onder mijn muis.
Op donderdag 24 mei 2001 13:58 schreef jelmervos het volgende:
''Ik stamp je toch wel verrot''
het wordt een attackpad (ovale - uitsparing)Op maandag 28 mei 2001 18:40 schreef sidefx het volgende:
Het is mij niet helemaal duidelijk welke vorm ie moet worden. Op de everglide site staan er van die samples voor custom muismatten. Daar staan ronde, vierkante en ovale met al dan niet een uitsparing op.
Welke word het?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen