Toon posts:

[BC3] GF in gevaar

Pagina: 1
Acties:
  • 187 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Pluk ik net van AT-forum:
This is a sad day because Distributed Science is going to have to close it doors. With the downturn in the venture capital market due to all the dying the dotcoms, getting further funding proved very difficult.
Zou zeer triest zijn, als het inderdaad zover komt. ;(

Bron:
http://forums.anandtech.com/messageview.cfm?catid=39&threadid=445694

• Tha_Snail
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:42
There is currently strong prospects of another company buying our technology and moving it forward.
Hm...

''t Is niet de bedoeling dat ze er mee stoppen :( We waren net op weg #1 te worden. Redden we dat nog?

Verwijderd

Topicstarter
Servers iig up tot eind van de maand, maar dat is 1 week.

Als dat lukt ... Zou knap zijn :7

Laten we hopen dat het wat wordt met dat andere bedrijf.

Verwijderd

Humm ik kan die informatie nergens op de dycpher site lezen, maar als het zo is zou het wel kut zijn.

• mmxmmx
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-04 19:40
We kunnen best wat hulp gebruiken bij rc5 nu ze bij at hun nieuwe held hebben dus kom op jongens en meiden ?

Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

charisson is een van de mensen van dcypher dus als ie dat zegt op het TA forum zal dat wel kloppen, dit betekent echter wel een ding:

we moeten snel bovenaan komen! >:)

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 15:05

Scraper

ErikJ

Processtree is gewoon bang voor DPC, die ziet ons eraan komen stomen en zegt, nu stoppen we, we staan nu nog nr1. :)

• stappel_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 17:45
heeft niemand dan het volgende officiele mailtje gekregen?
Distributed Science Newsletter
May 2001
Dear ProcessTree Network suppliers,

It is with sadness that I have to announce that this will be the last newsletter you receive from Distributed Science, Inc.

Unfortunately the current situation in the financial markets, especially the venture capital market, is governed by a cautiousness that made it impossible for us to raise additional funding to continue our operation in a timely fashion. In other words, we are forced to shut down the company, lay off all employees and sell the assets we have created since our humble beginnings in 1999.

That, however, is secondary to the idea we were all committed to: To provide cheap, massive computing power for science and product development. And that idea was largely carried by the partnership between us as the technology providers and project managers and you as the suppliers of the raw computing power.

We dont want to squander away either, just because we cannot walk the way together anymore. We are in talks with several companies who are interested in our technology as well as the supplier network, for the purpose of future distributed computing projects and real-time quality-of-service measurements.

We will diligently negotiate the sale of the supplier database, with emphasis on the privacy policy under which you signed up. As soon as we came to a result, the new owners will be informing you about any changes they might plan, including an opt-out for those concerned about their privacy under new management.

In closing we would like to thank everyone involved for their patience and dedication to this pioneering business and industry. We feel this is a technology that will have an impact on the future of mankind that cannot be estimated yet and we are proud that we were the guys that brought it to the commercial launch pad and pioneered so many of the early milestones. But just as the engineers stayed behind on Apollo 11, it would seem that were not going to set foot on the moon.

Be well all and good computing,

Armin Lenz, Steve Porter, Chris Harrison, Harris Hall and Jim Albea

Founders of Distributed Science, Inc.

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96

• Morpheus_at_work
  • Laatst online: 12-05 08:58
dan stel ik de eis aan me zelf om vandaag te proberen 2 teams in te halen :P

Klote zooi :(

iets met lenzen

• Sequence

Sequence

Online marketing

di''s zeker niet tof hey! hopelijk is er iets/iemand die de keet daar over neemt..

• Morpheus_at_work
mooi heb al 1,5 ton aan buffers binnen gekregen net :P , we zijn we dus bijna :P

iets met lenzen

Verwijderd

F#CK ! Het is juist zo''n 8-) project omdat je lekker offline kan werken (naast d.net, duh). Ik zal nog es switchen zeg.

De kans zit er wel in (maar hoe groot ?) dat het project overgenomen wordt. Als dat naadloos zou gaan is er niets aan de hand natuurlijk.

• JustMe
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Op donderdag 24 mei 2001 09:58 schreef mmxmmx het volgende:
We kunnen best wat hulp gebruiken bij rc5 nu ze bij at hun nieuwe held hebben dus kom op jongens en meiden ?
Welke nieuwe held, heb ik wat gemist?

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:27
Op donderdag 24 mei 2001 12:04 schreef bram538 het volgende:

[..]

Welke nieuwe held, heb ik wat gemist?
tagej, zie hier

[removed]

• Ricoh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03-2025
Erg jammer, zoiets vind ik nou echt zonde van je cpu-cycles. Dat is hetzelfde als je wu''s krijtraken zoals bij UD

Hopen dat het nog uitgesteld wordt !

• WouterG
  • Laatst online: 01:14

WouterG

Dit is geen ondertitel

Ze zullen de resultaten die tot nu toe opgestuurd zijn echt wel gebruiken. Het is niet een key die gevonden moet worden.

• JustMe
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Op donderdag 24 mei 2001 12:33 schreef redwing het volgende:

[..]

tagej, zie hier
Ow, ok bedankt.
Toch niks gemist, alleen nog niet helemaal wakker :)

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

• redwing
''t was inderdaad ook aardig vroeg ;)

[removed]

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-05 23:35

Chakotay

Lick here to continue

Hm jammer... Hopelijk gaat het andere bedrijf er mee door...

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

Verwijderd

De server van dcyper.net is al een tijdje dood, ik kan niet op de website komen en de proxy kan geen blokken versturen , ik hoop niet dat dit al het einde is.

• Tha_Snail
Op maandag 28 mei 2001 18:35 schreef kia het volgende:
De server van dcyper.net is al een tijdje dood, ik kan niet op de website komen en de proxy kan geen blokken versturen , ik hoop niet dat dit al het einde is.
Test 1
Sending blocks to server
Hm, hij doet niks.

Test 2

DPC GF stats.
De pagina kan niet worden weergegeven.

Er is een probleem met de pagina die u probeert te bereiken en deze kan daardoor niet worden weergegeven.
DAMN :(

Kom op DCypher, je moet het nog 4 dagen volhouden!

Test 3

Verstuur dit bericht...
Server Connection Closed

----------------------------------------------------------------------
Description: The server "gathering.tweakers.net" closed the connection before the transaction was completed.
----------------------------------------------------------------------
Lekker hoor. Kom op hé!

Edit: hehe, code #30, dat werd tijd. Niks doet het nog |:( ;(

Edit2: na 3 code #55''s weer een code #27 :9

• redwing
Op maandag 28 mei 2001 18:35 schreef kia het volgende:
Inderdaad. Ik heb hier nog ruim 3500 blokjes klaarstaan. Maar het enige wat er gebeurt is dat mijn client aan het rotzooien is (wil flushen -> lukt niet -> CRASH :( )

[removed]

Verwijderd

Er kan naar mijn proxy geflush worden ,wat ik jou ook zag doen redwing, alleen kan het soms wat lang duren. Op het moment dat de proxy contact probeert te zoeken met de server van dcypher kan hij geen blokken ontvangen. En bij dat connectie maken blijft hij een paar minuten wachten voordat hij verder gaat met ontvangen.

• redwing
Op maandag 28 mei 2001 19:11 schreef kia het volgende:
Er kan naar mijn proxy geflush worden ,wat ik jou ook zag doen redwing, alleen kan het soms wat lang duren. Op het moment dat de proxy contact probeert te zoeken met de server van dcypher kan hij geen blokken ontvangen. En bij dat connectie maken blijft hij een paar minuten wachten voordat hij verder gaat met ontvangen.
Daar had ik hem inderdaad ter vervanging even op ingesteld. Het probleem was alleen dat ie probeerde te flushen, niet gelijk antwoord kreeg, en spontaan crashte. Ik heb hem al opnieuw geinstalleerd, maar dat helpt ook niets. Dus als ie niet gelijk verbinding kan maken crasht de hele client, maakt niet uit of het jouw proxy of die van dcypher is :(

[removed]

Verwijderd

Volgens mij crasht de client niet echt maar lijkt het alleen zo en moet je hem dan gewoon met rust laten, na een tijdje komt die er wel achter dat het niet lukt en gaat die weer verder met blokjes maken

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Oke de site doet het weer en ik kan de blokken weer versturen , toch raad ik iedereen aan om al hun blokken zo snel mogelijk kwijt te raken voordat het echt te laat is.

• Sequence

Sequence

Online marketing

nou, kheb dcypher gemaild om bevestiging.. ik draai zelf vanaf nu G@H.. jammer dat het zo heeft moeten lopen maarjah :'(

ik hou jullie op de hoogte en hoop dat alle GF''ers meegaan naar G@H :) (kheb al een oplossing voor die dosbox :P )

• d33n
  • Laatst online: 30-04 15:52
erm, ik had zo de host server verandert.
wie weet wat de standaard host + port van GF is?

• Tha_Snail
OK, ik geef het dan ook op wat betreft GF. Jammer. Laatste blokjes geflusht, en maar weer over op een ander project. Wanneer komt de eerste hitparade van Genome@Home? Kan ik even kijken of er aanvullende stats bij te brouwen vallen. Ennuh, die oplossing, daar hoeft toch niet echt voor betaald te worden hè?

* Tha_Snail zal vannacht in elk geval niet lekker slapen ;( |:( :'(

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb net nog geflushed naar Dcypher !

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Tja Team ColdFusion wou ook mee gaan doen in GF zijn net een spaaractie begonnen krijg je dit :(
hebben we daar alle moeite voor gedaan, om stats online te krijgen en pc''s over te zetten
Mag ik vloeken :? $#@^@^&&@@^*

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• Morpheus_at_work
Server = keys.dcypher.net
ServerPort = 4356
ListenPort = 4556
TimeoutPeriod = 60

iets met lenzen

Verwijderd

laten we wel duidelijk zijn dat het nog steeds niet 100% zeker is dat het project zal stoppen, maar ik vrees het ergste

• d33n
  • Laatst online: 30-04 15:52
Op maandag 28 mei 2001 20:50 schreef Morpheus_at_work het volgende:
Server = keys.dcypher.net
ServerPort = 4356
ListenPort = 4556
TimeoutPeriod = 60
tnx! :P

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-03 12:02
Tja en dus flushen wij alles nu maar... Doel was om veel meer te sparen, maarja omdat we het nog niet zo lang deden is het niet erg schokkend. Een kleine 6k.
Wel mooi *&% zeg :'(

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Verwijderd

Tja zeg dat wel, ik wou niet mijn stats uitbreiden zodat het nog aantrekkelijker zou worden, maar ja het is niet anders.

Bij g@h staan we trouwens op plek 61 laten we dat dan maar geen verbeteren.
[stats mode]
61 Dutch_Power_Cows 8915.50
[/stats mode]

• redwing
Op maandag 28 mei 2001 19:32 schreef kia het volgende:
Volgens mij crasht de client niet echt maar lijkt het alleen zo en moet je hem dan gewoon met rust laten, na een tijdje komt die er wel achter dat het niet lukt en gaat die weer verder met blokjes maken
Nope, als ik bij de programm''s kijk die nog draaien, dan is ie daar compleet verdwenen. Hij crasht dus echt compleet :(
Maar het lijkt er iig op dat ie nu wel contact heeft gekregen met jouw proxy. De eerste paar k zijn nu verstuurt, al krijgt ie regelmatig een netwerk time-out.

Nu nog hopen dat dcypher snel nog weer in de lucht is. Hebben die PCtjes op mijn werk niet voor niets aan gestaan :)

edit:
ik zag dat de stats het nu weer ff deden. En die derde plek moeten we iig nog halen !!

[removed]

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

We doen ons best :(
Team ColdFusion leegt de buffer :(
eerder dan in de planning lag :(

6100 wu''s

Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

* Blistimo heeft zojuist zijn client gekilld...

morgen nog de laatste aanvullende stats...

Dcypher rust in vrede... :'(

* Blistimo is terug naar OGR... ff die 1 P veilig stellen :)

D3 char(s)

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Idd client hier ook maar getrasht en de RC5 koe maar weer van stal gehaald.........

• smooky
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
* smooky is er ook maar mee gestopt . .
morgen stopt ook mijn ''D'' tje op mijn stagebedrijf . ..

Genome @ home wordt dan dan maar van het internet geplukt. Daar moeten we ook nog nummer 1 worden :)

• Heinrich_Harrer
  • Laatst online: 17-01-2024
Op maandag 28 mei 2001 21:37 schreef gellie het volgende:
Idd client hier ook maar getrasht en de RC5 koe maar weer van stal gehaald.........
Op maandag 28 mei 2001 21:35 schreef Blistimo het volgende:
* Blistimo heeft zojuist zijn client gekilld...

morgen nog de laatste aanvullende stats...

Dcypher rust in vrede... :'(
Ej ... wat is dat nou weer :( We hebben nog steeds 30.000 wu''s nodig voor plekje nummer 3. Het is de Titanic niet :( Ik blijf dus lekker GF draaien tot het bittere einde!

Daarna stap ik over naar G@H.

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Op maandag 28 mei 2001 21:54 schreef Heinrich_Harrer het volgende:

[..]

[..]

Ej ... wat is dat nou weer :( We hebben nog steeds 30.000 wu''s nodig voor plekje nummer 3. Het is de Titanic niet :( Ik blijf dus lekker GF draaien tot het bittere einde!

Daarna stap ik over naar G@H.
Hmmm... je hebt gelijk... eerst nog die Polen inhalen!!! *D

D3 char(s)

• Heinrich_Harrer
  • Laatst online: 17-01-2024
Op maandag 28 mei 2001 21:58 schreef Blistimo het volgende:

[..]

Hmmm... je hebt gelijk... eerst nog die Polen inhalen!!! *D
Heinrich Harrer stroopt samen met Blistimo, zoals echte Rotterdammers, de mouwen nog eens op en gaan door tot het bittere eind >:) Wie doet er nog meer mee *D

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

BTW, hebben jullie het gezien? Die Fransoosjes proberen ook een Megaflushje!!!

Whaaaaahahaahaha >:)
Wij zijn lekker beter :P
code:
1
2
3
4
Rank ID   Team Name              WUs
1    1198 Forum Hardware.FR     119947
2    1408 Dutch Power Cows       100864
3    2150 HackZone Team City        29590

* Blistimo this bring back memories *zucht... *D

D3 char(s)

• Arjan404
  • Laatst online: 24-05 07:08

Arjan404

no comments....

/me gaat ook door tot het bittere einde...

*snif*

daarna.... wie weet.....

• WouterG
  • Laatst online: 01:14

WouterG

Dit is geen ondertitel

En hier nog een echte zeeuw die blijft kraken totdat de blokjesbuffer over de 1k gaat komen. Dan pas geloof ik dat het echt verleden tijd is voor Dcypher.
Snif, het was zo leuk. Lekkere kleine blokjes en je kon me toch nog op de 15e plaats zien staan.

• Tha_Snail
Starting Client.
Sending 1 blocks to server
All blocks sent to server
Blokje voor blokje, voor DCypher er mee stopt. Valt me nog mee dat ze de ochtend hebben gehaald. Is er nog een laatste hitparade ofzo? Nu iedereen toch hun buffers gaat lozen zal het wel weer een afsluitende MF worden :)

Verwijderd

Ik heb gehoord dat ze minstens tot het einde van de maand doorgaan, dus we hebben nog iets minder dan 3 dagen.
En ik hoop op het verlossende woord dat het project word overgenomen, zelf als dat door distibuted.net gedaan zal worden
Pagina: 1