[BC3] Anandtech Jennen :)

Pagina: 1
Acties:

• Ricoh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03-2025
Nu we op alle fronten toch al lang en breed nummer 1 staan is het misschien een leuk idee om de proxy''s op de keyserver van Anandtech te laten dumpen ;)
In de landenstats heeft Nederland namelijk nog maar 3 Miljoen wu''s staan (ik vraag me af waar ze vandaan komen)

http://www.teamanandtech.com/dnet/rc5/fullstats/bydomain.asp

Whehe, wat zullen ze zich bedrijgd voelen als ook Nederland daar bovenaan komt te staan ;)

Zit je echter wel met het probleem dat er maar weinig dpc-ers zijn met een Nederlands e-mail adres ;)

Maar die lui hebben daar zeker ook nog nooit gehoord van een stats reset, shit wat een pagina''s met participants !
Best wel cool, zo''n hoofdkeyserver !

PS: deze post is meer als grap bedoeld dan een daadwerkelijk plan om AT onderuit te halen, begrijp dat wel ;)

* Ricoh gaat toch maar eens wat slaap zoeken :Z

Verwijderd

Lijkt me wat onsportief

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

hmm.. laten we maar niet doen

en volgens mij was iig stappel een van de mensen die TA-proxy''s gebruikte om (bij OGR) wat concurrentie strijd te krijgen :o :P

• Ricoh
Ik zie daar een demon en een wannadoo accountje van ongeveer 500k :)

Vorig jaar zouden ons leven geven om zo''n Nederlander bij DPC te brengen, zodat we weer een miljoen voorsprong creerden. Nu kijk je er al niet eens naar om :)

• KifArU
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Een leven is me nog nooit aangeboden, maar het was zo af en toe wel behoorlijk druk.

(Jij bent toch ook Nederlands? Ben je niet trots op je land? Tot zelfs termen als landverrader)

Thijs

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-05 17:04
lijkt me behoorlijk lame, maarja die ;) en de tijd dat je het post zegt genoeg lijkt me :)

Anandtech jennen doe je door gewoon met 1000 leden per maand te groeien *D

We spend our years as a tale that is told

Verwijderd

de landenstats worden bijgehouden omdat je in je preferences moet invullen uit welk land je komt. en niet of je email op .nl eindigt.

edit: bovenstaande klopt dus niet :(

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-05 17:04
we hebben het hier alleen over Mika''s personal proxy a_casema_user_at_work, daar werkt het wel met email adressen.

We spend our years as a tale that is told

• Ricoh
Whehe, nu ik het zelf lees, tis idd een erg lame actie :7
Het zou ook niet iets zijn wat daadwerkelijk uitgevoerd zou worden, just an evil idea >:)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
demon account....zit al een week of twee bij DPC.... :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-05 23:35

Chakotay

Lick here to continue

Hehe humor :)

Maar het lijkt me geen goed idee :P

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 15:05

Scraper

ErikJ

KifArU, lange tijd ook niet gezien hier, wb.

• DSmarty
  • Niet online
Achja, on the other hand, er zijn ook TA gebruikers die mijn proxy gebruiken om te fetchen... (soms wordt er perongeluk ook wat geflushed...)

Maakt me op zich niet zoveel uit... maar om nou op hun proxies te dumpen, nogal flauw... kan de humor er niet echt van inzien, vooral niet als Mika dan zo slim is om de pprc5out.rc5 te vernietigen.

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-04 20:09
Kifaru> tsja ieder heeft zo zijn gebreken... ;)
Gelukkig voor je is er mee te leven (tenminste dat neem ik aan)....

En verder is TA jennen een slecht ID

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

• mythor
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-05 08:32

mythor

Held in opleiding

:P

What you say?!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ze kunnen er al zo slecht tegen dat ze in RC5 en binnenkort in GF al achter ons staan... (en in de daily''s in nog meer lijsten) >:)

DAT is pas jennen !!!!!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1