[BC3] Hoe kun je een invisible koe zien?

Pagina: 1
Acties:

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Omdat hier op school zijn de niet-actieve systeemprocessen constant 99% cputijd aan het vreten, en als iets gaat doen (word starten ofzo) storten ze in elkaar....

nou vroeg ik me af, misschien heeft systeembeheer of iemand anders met de "authority" een proggie als seti of Dnet geinstalled en hem invisible gemaakt....

nou wou ik dus weten hoe kom ik daar achter?

of is het normaal dat die niet-actieve systeemproc. zoveel cpu vreten (ben niet zo thuis in NT)

en bij tijd staat ook bijvoorbeeld vanaf het moment dat de pc aanstaat (niet dat ik ingelogd ben)

dank voor u reactie
greetz Saus

Verwijderd

Als je word opstard en er zou een koe draaien dan blijt de cpu op 100% draaien als het goed is.

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 15:05

Scraper

ErikJ

Doe eens: dnetc -restart misschien geeft dat een hint, ik weet alleen niet of het werkt.

Verwijderd

hum zoals het nu is draait er niks, als er een ander proggie (naam maakt niet uit) meer cpu-tijd heeft dan idle, dan pas draait er iets.

dus nu doet de pc''s niks, daarom is die idle 99%

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:14

WouterG

Dit is geen ondertitel

niet actieve systeemprocessen = idle toch?

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:51
Waarom wil je dat zien? Waarom zou je de DNETC client uberhaupt willen afsluiten?
Het is normaal dat de CPU steeds op 100% draait als dnetc actief is. En als hij als NT service is geïnstalleerd (geen koe in de taakbalk) dan staat hij inderdaad al op de tijd vanaf het moment dat je de computer hebt opgestart.
DNETC vreet helemaal niet alle resources weg - het draait op het moment dat je processor idle is, dus die procenten die hij niet bezet zou zijn, normaal gesproken.

Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Verwijderd

[edit] IK-OOK-LEREN-LEEZZEN.... ;)

Ja duh, idle time = niet-actieve systeemprocessen, m.a.w. de situatie die jij, Saus, nu beschrijft betekent dat de PC nu uit zijn neus zit te consumeren. Niet-actieve systeemprocessen is wat over blijft na consumptie door de werkende processen, dus je PC staat voor 99% stil.

Jij werkt toch ook niet op vakantie ;) ?

/me is DOL op idle time voor zichzelf, vandaar dat ik GF en UD het ook zoveel gun :D

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:41

Exterazzo

Qeasy

[schraalmodus]
Kun je iets zien dat onzichtbaar is :? :D >:)
[/schraalmodus]

Audentia

Verwijderd

Op woensdag 23 mei 2001 07:52 schreef Nemesis het volgende:
[edit] IK-OOK-LEREN-LEEZZEN.... ;)

Ja duh, idle time = niet-actieve systeemprocessen, m.a.w. de situatie die jij, Saus, nu beschrijft betekent dat de PC nu uit zijn neus zit te consumeren. Niet-actieve systeemprocessen is wat over blijft na consumptie door de werkende processen, dus je PC staat voor 99% stil.

Jij werkt toch ook niet op vakantie ;) ?

/me is DOL op idle time voor zichzelf, vandaar dat ik GF en UD het ook zoveel gun :D
/me zegt dat toch ook???? :?

• Tekla
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-03 12:10
Op woensdag 23 mei 2001 16:46 schreef Exterazzo het volgende:
[schraalmodus]
Kun je iets zien dat onzichtbaar is :? :D >:)
[/schraalmodus]
nee, maar ik zag vandaag op star trek: deep space nine dat je met een omgebouwde tachyonscanner gecloakte voorwerpen kunt waarnemen ;);)
Pagina: 1