[BC3] Verschillende clients.

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Goeiesmorgens,

Ik zit op een NT4 domein, en heb 3 pc''s draaiende. Op elke heb ik de client geinstalleerd, elke flushed ook zonder te kijken naar de ander. Ik heb bij alle 1 en dezelfde email ingevuld.

Tevens ook thuis een pc draaien (win98) met een client en hetzelfde email.

Kan dit, of krijg ik problemen bij flushen ofzo ?

Greetz,

Z

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-05 00:26
Da''s geen probleem...je kan zoveel clientes op 1 emailadress laten flushen als je maar wilt.

Let echter wel erop dat ze alleen een eigen buff-in hebben en niet allemaal dezelfde...dan gaan ze dubbel werk doen!

Succes met grazen }:O

Verwijderd

Nee hoor, geen enkel probleem.
...of toch wel, je hebt te weinig pc''s geassembleerd ;)

te laat....

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik vond het toch al heel wat:
- 2x 500 mhz intel
- 1x 333 mhz celeron (laaaannngggzaaammm)
- 1x 750 mhz amd

*D

Greetz,

Z

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Crack
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-04 09:17

Crack

...ehh.......Mooh?!?

Op dinsdag 22 mei 2001 14:05 schreef MarcyDarcy het volgende:
...Let echter wel erop dat ze alleen een eigen buff-in hebben en niet allemaal dezelfde...dan gaan ze dubbel werk doen!
...
Dit klopt niet: mijn kudde graast uit 1 ruif, en ook de ''output'' komt op 1 hoop. Daarbij wordt echt geen dubbel werk geleverd.

}:O

Wereldrecord voor ChicaneLinacB90 Badges