Goed, ik heb even geinvesteerd in een nieuwe HD en nu wil ik een triple boot systeem maken. De OS'en die er op moeten komen zijn W98SE, W2k en linux. De verdeling van mijn schijf had ik als volgt in gedachten:
C: W98 (FAT32)
D: W2k en programma's (NTFS)
E: Games (FAT32)
F: MP3's (FAT32)
G: een 700 mb partitie waar ik een cd van maak als ie vol is (FAT32)
H: (misschien) Temp partitie voor downloads enzo (FAT32)
en de rest voor een linux partitie (EXT2) duh
Nu wilde ik gaan triple booten met dat progje dat bij partition magic 5 zit, ik geloof dat het bootmagic heet. Maar heeft iemand een idee hoe dit moet? Want w2k maakt zelf ook evt. een bootmenu aan en linux schrijft met LILO ook al in de MBR ofzo. Dus welke stappen moet ik allemaal nemen. Ik hoor het graag, ik ga nu in ieder geval eerst die schijf erin rammen en w98 er op zetten, dat kan bijna geen verkeerde zet zijn lijkt me
Dan hoop ik dat antwoord heb als W98 er op staat
.
C: W98 (FAT32)
D: W2k en programma's (NTFS)
E: Games (FAT32)
F: MP3's (FAT32)
G: een 700 mb partitie waar ik een cd van maak als ie vol is (FAT32)
H: (misschien) Temp partitie voor downloads enzo (FAT32)
en de rest voor een linux partitie (EXT2) duh
Nu wilde ik gaan triple booten met dat progje dat bij partition magic 5 zit, ik geloof dat het bootmagic heet. Maar heeft iemand een idee hoe dit moet? Want w2k maakt zelf ook evt. een bootmenu aan en linux schrijft met LILO ook al in de MBR ofzo. Dus welke stappen moet ik allemaal nemen. Ik hoor het graag, ik ga nu in ieder geval eerst die schijf erin rammen en w98 er op zetten, dat kan bijna geen verkeerde zet zijn lijkt me
Prepare for unforeseen consequences