Op dinsdag 22 mei 2001 13:44 schreef Hedeon het volgende:
[..]
Dit kan nooit DPC worden aangerekend. In het ergste geval wordt deze persoon uit de stats gegooid, maar dat zie ik ook niet gebeuren. 1.5 miljoen is niet zo heel erg (Als de jappen dat ook mogen....Kijk, 9 Miljoen bij een MF da''s andere koek

)
You''ve got a point here...d.net is tegen megeflushes _als_ de systemem ervan ophol slaan. De stats waren er op tijd dus het heeft niet voor problemen gezorgd.
Ook nog ff een quote van mezelf uit de befaamde Leto (Ivo) topic.
Pak eens ff voor de gein de RC5-64 stats van 15 mei erbij...en wie zien we daar als individue op de 1e plek? En hoeveel heeft die persoon geflushd? Wat 1 miljoen...lijkt me duidelijk een "spaaraktie". En wat zie ik zin zijn history...alleem naar spaarakties!
Dan wil ik weten of D.NET aktie heeft ondernomen tegen deze Japanner (en ja 14 & 15 mei is er door verschillende japanse teams geMEGAflusht)
leto (ivo) schreef hierover:
Op donderdag 17 mei 2001 16:16 schreef leto het volgende:
P.S. NIemand mag Megaflushen, jullie niet, niemand niet. Alleen definieren wij blijkbaar een MF anders: Een dusdanig grote flush, met aanwijsbare daders, die schade aan ons systeem toebrengt. Dat is iets anders dan een clubje dat 1 maand spaart, flusht, maar dat wij gewoonweg niet eens merken.
Dus als die jappen niet worden gebanned waarom deze mede DPC''er dan wel?
Ofwel niks aan het handje (shit eej lange posting

)