[BC3] Weer iemand die flushed -> troubles?

Pagina: 1
Acties:

• MJC
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-05-2024
Check http://stats.distributed.net/rc5-64/tmember.php3?team=10313&source=y

Wie is dat? Iemand die al erg lang gespaard heeft zie ik. Khoop dat dit geen probs gaat geven.

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-05 23:35

Chakotay

Lick here to continue

Wie is die gast ook? En ik denk dat dnet dit inderdaad niet leuk gaat vinden alstie er lang voor gespaard heeft... Ik hoop alleen wel dat ze zien dat dit niet ONZE schuld is :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-05 00:26
Dit was me ook al opgevallen...ik heb het gepost in [topic=184356]

Tentijde van mijn posting in die andere threath was ik nog niet op de hoogte van dat het een mede DPC''er was.

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-05 09:35
Eens kijken of die morgen net zoveel flushed anders zal die wel gespaard hebben :+

• MarcyDarcy
Hij/zij (je weet maar nooit :+) graast sinds 1999 en zat eregisteren op 100k en gisteren 1500k daarvoor nooit meer als 10k.

Zou wel super zijn als ie dagelijks dit kan opgrazen 8-)

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Bill Goldberg met een nieuwe ID :?

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Verwijderd

hmmm
tagej is een anagram voor gejat :?

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Het lijkt me meer een retirement:?
Dat ID is er al sinds 15-12-1999 en heeft haast elke dag wel geflusht maar met kleine hoeveelheden, kijk maar eens in dehistory

Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• MarcyDarcy
Op dinsdag 22 mei 2001 13:20 schreef gellie het volgende:
Het lijkt me meer een retirement:?
Dat ID is er al sinds 15-12-1999 en heeft haast elke dag wel geflusht maar met kleine hoeveelheden, kijk maar eens in dehistory
het kan geenb retirement zijn. De blokjes bij een retirement worden over je history verdeelt en komen niet in 1x erbij.

Ofwel bij een retirement zie je er niks van in de daily participant stats.

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Thanx weer wat geleerd:)

vandaar ook de :? was er al niet zeker van:)
maar dit kon wel de genadeklap wezen voor DPC
Ben benieuwd hoe dit nu weer gaat aflopen:?

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Op dinsdag 22 mei 2001 12:55 schreef MarcyDarcy het volgende:
daarvoor nooit meer als 10k.
jawel hoor, 35k een keertje

Verwijderd

Op dinsdag 22 mei 2001 13:34 schreef gellie het volgende:
Thanx weer wat geleerd:)

vandaar ook de :? was er al niet zeker van:)
maar dit kon wel de genadeklap wezen voor DPC
Ben benieuwd hoe dit nu weer gaat aflopen:?
Dit kan nooit DPC worden aangerekend. In het ergste geval wordt deze persoon uit de stats gegooid, maar dat zie ik ook niet gebeuren. 1.5 miljoen is niet zo heel erg (Als de jappen dat ook mogen....Kijk, 9 Miljoen bij een MF da''s andere koek ;))

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

We zullen het wel merken, gewoon afwachten maar weer , en kijken hoe dnet dit gaat afhandelen.
Maar evengoed vind ik een foute actie, zeker nu zo vlak na het verhaal van Ivo.

• MarcyDarcy
Op dinsdag 22 mei 2001 13:44 schreef Hedeon het volgende:

[..]

Dit kan nooit DPC worden aangerekend. In het ergste geval wordt deze persoon uit de stats gegooid, maar dat zie ik ook niet gebeuren. 1.5 miljoen is niet zo heel erg (Als de jappen dat ook mogen....Kijk, 9 Miljoen bij een MF da''s andere koek ;))
You''ve got a point here...d.net is tegen megeflushes _als_ de systemem ervan ophol slaan. De stats waren er op tijd dus het heeft niet voor problemen gezorgd.

Ook nog ff een quote van mezelf uit de befaamde Leto (Ivo) topic.
Pak eens ff voor de gein de RC5-64 stats van 15 mei erbij...en wie zien we daar als individue op de 1e plek? En hoeveel heeft die persoon geflushd? Wat 1 miljoen...lijkt me duidelijk een "spaaraktie". En wat zie ik zin zijn history...alleem naar spaarakties!

Dan wil ik weten of D.NET aktie heeft ondernomen tegen deze Japanner (en ja 14 & 15 mei is er door verschillende japanse teams geMEGAflusht)
leto (ivo) schreef hierover:
Op donderdag 17 mei 2001 16:16 schreef leto het volgende:
P.S. NIemand mag Megaflushen, jullie niet, niemand niet. Alleen definieren wij blijkbaar een MF anders: Een dusdanig grote flush, met aanwijsbare daders, die schade aan ons systeem toebrengt. Dat is iets anders dan een clubje dat 1 maand spaart, flusht, maar dat wij gewoonweg niet eens merken.
Dus als die jappen niet worden gebanned waarom deze mede DPC''er dan wel?
Ofwel niks aan het handje (shit eej lange posting :))

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:05

NightBird

DPC-Crew Coding
Op dinsdag 22 mei 2001 13:44 schreef Hedeon het volgende:1.5 miljoen is niet zo heel erg (Als de jappen dat ook mogen....Kijk, 9 Miljoen bij een MF da''s andere koek ;))
Magoed.. dit is wel resultaat van minstens 80 dagen sparen. En dat is het grootste probleem, dit neemt heel veel keyspaces in beslag, en belast de d.net keymaster dus enorm veel.
Als Ethan Hunt 1.5M zou sparen, zou dat net 2 weken zijn. Dat is helemaal geen probleem.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Verwijderd

Als tagej idd een anagram is voor gejat is denk ik dat we hier met een trojan te maken hebben :(

Verwijderd

Op dinsdag 22 mei 2001 13:58 schreef NightBird het volgende:

[..]

Magoed.. dit is wel resultaat van minstens 80 dagen sparen. En dat is het grootste probleem, dit neemt heel veel keyspaces in beslag, en belast de d.net keymaster dus enorm veel.
Als Ethan Hunt 1.5M zou sparen, zou dat net 2 weken zijn. Dat is helemaal geen probleem.
Het lijkt me dat het wel meevalt, zoals hierboven gequote van Leto is er wat aan de hand als het de systemen van d.net onderuit haalt. Als dat nu zo was hadden we de stats nu echt nog niet gehad, maar pas morgen of nog later.

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
hij doet al vanaf 1999 mee :)

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Is er al een reactie van D.net of Ivo/Leto hierover?

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-05 13:37

BitByter

Prutst dit forum

zal bill goldberg wel zijn, die heeft nou 2 weken niet meer kunnen flushen, en die machines zijn random blokjes gaan kouwen, nu heeft hij natuurlijk in 1 keer alle ini''s aangepast met een l33t scriptje, en krijg je in een keer 1,5 miljoen blokjes he ;)

Verwijderd

Is een spaaractie geweest: hij had 2 maand niet geflushed en vervolgens heeft ie 1,5 mln geflushed, en vadaag heeft ie weer een normale output.

• MarcyDarcy
Op woensdag 23 mei 2001 12:09 schreef hitsnoopy het volgende:
Is een spaaractie geweest: hij had 2 maand niet geflushed en vervolgens heeft ie 1,5 mln geflushed, en vadaag heeft ie weer een normale output.
Normale output...hij flusht 81K! (ofwel met deze rate had ie maar 20 dagen gespaard)

Het vreemde is dat ie heeft gezegd dat is is overgestapt naar Anandtech maar blijkbaar heeft het wat langer geduurd :+

Verwijderd

Op woensdag 23 mei 2001 12:18 schreef MarcyDarcy het volgende:

[..]

Normale output...hij flusht 81K! (ofwel met deze rate had ie maar 20 dagen gespaard)

Het vreemde is dat ie heeft gezegd dat is is overgestapt naar Anandtech maar blijkbaar heeft het wat langer geduurd :+
Kan nog een restje van gisteren bij zitten, net als de dag ervoor had ie ook 100.000, iets te vroeg begonnen met flushen.

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 15:05

Scraper

ErikJ

Hij is weer gaan d.netten nadat hij een poosje er geen aandacht aan had geschonken. Dit wou hij doen voor AT, maar in het begin had hij zich aangemeld voor DPC. Hij is gaan flushen, maar had niet in de gaten dat hij nog bij DPC zat. Een AT-er heeft hem er toen op gewezen dat hij bij het verkeerde team zat. Dit heeft hij dus gewijzigd.

Hij verwacht zelf dat zijn dagelijkse output rond de 50k ligt. Deze info heb ik zon beetje bij elkaar gesprokkeld op AT forum.

Verwijderd

Bij nader inzien vind ik dat foutje nou toch niet zo erg :P

Verwijderd

Hij heeft zelfs een mailtje gestuurd naar DNet waarin ie alles heeft uitgelegd. Da''s toch heel netjes van hem.

Maar welke gezonde Nederlander gaat er nu voor TA flushen?? :?

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Valt te verklaren, is een elite member op het Anandtech forum, dus enigszins logisch dat hij voor hun kraakt.

Blijkbaar houdt hij van hypocrisie (lees: Amerikanen) :)

Gejat: Bedankt voor je cadeautje iig!
Pagina: 1