De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Lag niet aan de autokeyserver en nog steeds niets gevonden wat enigzins op mijn probleem lijkt bij dnet. Dus sossa is radeloos en weet echt niet meer waar ie ut moet zoeken.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Er zijn hier heel veel topics over, maar bij ons op school wil het gewoon niet lukken, jammer
.
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Wachtwoord is niet gewijzigd en poort 2064 wil ook niet lukken en ja een grotere buffer kan ja, maar denk dat ik het koetje nog maar eens opnieuw ga installen misschien helpt dat, ik zou het anders ook niet meer weten.
iig bedankt voor de moeite.
iig bedankt voor de moeite.
bij ons op school zelfde melding
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Pagina: 1