[BC3] Dennilflos grappenmaker

Pagina: 1
Acties:

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik las op webwereld het volgende:
http://www.webwereld.nl/nieuws/7600.phtml

het heeft niets met DPC te maken, maar dennilfloss postte hier ook wel eens, althans... zijn naam werd wel eens genoemd...

Wat vinden jullie hier van?

(als het een slotje woord, gaat u gang)

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-05 17:04
denniflos idd gebanned van het Anandtechforum. Heb het verhaal daar gelezen en het gaat idd best wel ver. Benieuwd of zijn ban effect heeft op zijn assimilatie bezigheden >:) ;)

We spend our years as a tale that is told

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Dat was dus ook de reden dat Dennilflos van dat forum is geflikkert. IMO terecht.

• Melkie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-05 21:14
In eerste instantie dacht ik: "Lol!". Maar na het artikel helemaal gelezen te hebben, vind ik dat het best ziek is dat iemand zoiets doet.

• PieterJ
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-05 15:39
Ik vind het knap waardeloos.
Vul in plaats van Nowheremom, irrelevant in. En ipv Dennilfloss een willekeurige naam

Ik denk dat een aantal mensen flink over de zuiger gaan. Zulke grappen maak je gewoon niet. :(

Verwijderd

Dat zowiezo niet. De "grap" vind ik behoorlijk ver gaan. "Gelukkig" voor ons, kapt hij ook met z''n assimilatiewerkzaamheden. ''t Is jammer, maar hij is nu echt het lachtertje van het internet geworden (Heel Anandtech, Arstechnica, en TheRegister lachen hem uit).

Verwijderd

Dat je een keer een "namaak" persoon aanmaakt voor de gein, daar zie ik de grap nog wel van in, maar zet het dan niet zo ver door en stop er na een week weer mee.

• Gizmo_mokum
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-03 13:59
Erg vervelend voor hem. En grap is snel gemaakt, maar als het dan opgepakt wordt, en er steeds meer een virtueel persoon begint te ontstaan, kan het vrij lastig wezen zo''n character weer terug te laten gaan naar de stilte waar die uit kwam. Dennilfoss kwam denk ik in de problemen en kon zijn verhaal niet langer doorzetten. Hij heeft er voor gekozen om op deze manier een punt te zetten achter het verhaal. Wat cru, maar we weten allemaal dat hij weleens ongenuanceerd uit de hoek kan komen.

BTW, weten jullie zeker dat iedereen die hier rondloopt een werkelijk persoon is ? Neem bijvoorbeeld Bill Goldberg. Gelooft iedereen nu echt dat hij werkelijk de persoon is die hij zegt te zijn ? Speelt deze niet hetzelfde spelletje als Dennisfoss ? Volgens mij is dit een teken dat de komkommertijd dit jaar eerder is begonnen dan normaal. Als we ons hier al mee bezig houden.

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-05 13:55
En dan te bedenken dat die vent gewoon 44 jaar oud is...

Over Bill Goldberg; Die jongen heet zelf natuurlijk niet Bill Goldberg; dat is een persoonlijkheid uit de Amerikaanse worstel-scene. Nooit gezien? Wie hij verder is, is toch niet echt belangrijk? Of wou je suggereren dat het iemand is die hier onder een andere nick al bekend is? Dacht het niet...

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Verwijderd

Net zoals die Ome Johan op usenet, ik las laatst ergens dat die zelfmoord heeft gepleegd..

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-05 00:26
Op maandag 21 mei 2001 18:57 schreef Mr_Atheist het volgende:
Of wou je suggereren dat het iemand is die hier onder een andere nick al bekend is? Dacht het niet...
Hoezo niet :?
Een newbie of iemand die ff wilt patsen met een grote kudde registreert nu Ethan_Hunt (bestaat nog niet) en gaat posten. Niemand die erachter kan komen of het echt of net is. Ik blijf twijfelen :)

Ontopic.

Zonde voor Denis dat de grap zo uit de hand is gelopen. Ik heb samen met een paar vrienden ook wel eens wat dingen verzonnen maar nooit zooooo ver doorgevoerd. Hij was ermee begonnen in 1999. Sonde ;(

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Wowhow, there''s a change that TA looses one of it''s biggest members....

Maar ehmz, dat grapje was wel een beetje over het randje zeg maar.. (beetje boel)

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
<off topic geneuzel>
Op maandag 21 mei 2001 18:59 schreef [BoerQ] het volgende:
Net zoals die Ome Johan op usenet, ik las laatst ergens dat die zelfmoord heeft gepleegd..
ome johan zou samen met bolink in de ring moeten stappen ipv Goldberg (die trouwens echt cool is)
</off topic geneuzel>

Waarschijnlijk heeft hij gewoon de impact van het verhaal onderschat. (Het "overlijdensbericht" van Nowheremom was van voor het overlijden van Irrelevant, die overweldigende reactie kende hij dus niet.) Waarschijnlijk zal hij zich na afloop ook niet al te plezierig gevoeld hebben toen hij merkte dat er zoveel mensen echt verdrietig waren.
Hoewel het inderdaad niet slim was denk ik niet dat hij nu nog eens een keer extra hard aangepakt moet worden, want ik denk dat hij al genoeg problemen heeft met zichzelf en met AT.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

• Wessie
  • Laatst online: 21-05 20:05

Wessie

Noizy Cows Crewmember

[eerste reactie mode]
Toen ik de eerste regels las lach ik dubbel van het lachen. Hoe heeft het in godsnaam zover kunnen komen, zonder dat iemand hem doorhad :?
[/eerste reactie mode]
Maar toen ik verder las toen begon ik te denken ... is die vent ziek tussen zijn oren ofzo :? Hoe hou je zo''n verhaal toch 2 jaar lang vol :? Ik zou het niet kunnen.

Een grapje is leuk, maar dit gaat vet veelste ver !

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

• JustMe
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Wij Bill Goldberg kwijt, TA Dennilflos, das dan toch weer wat in evenwicht.

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

Verwijderd

Ik vind dat hierdoor ook wel een beetje de intelligentie van de gemiddelde internetgebruiker naar voren komt.
Sommige mensen vervelen zich en gaan dan wat verzinnen. De een pakt wat leuks de ander wat minder leuks.

Hoeveel jonge pubers gaan niet in chatboxen zitten en doen als of ze geile meiden zijn waarop dan iedereen reageert?

Verwijderd

Ik heb heel veel respect voor Dennis. Wat hij heeft gedaan ga ik niet goedkeuren of afkeuren. Wél vind ik het vreselijk goed van hem dat hij het toch heeft openbaar gemaakt. Die gozer die ging er volgens mij aan onderdoor en moest het wel kwijt.

Ik hoop dat men hem wil vergeven want kwaad zijn is menselijk maar kwaad blijven is des duivels.

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 15:05

Scraper

ErikJ

FRAeK-AC,

heb je alles gelezen? Ik heb het meeste wel gelezen, en de enige reden waarom dennilflosh het bekend heeft gemaakt is, omdat er nog meer mensen achter waren gekomen die hem pushten om van het forum weg te gaan.

Dit wou hij niet en op deze manier heeft hij geprobeerd te blijven. Als hij niet gepushed was, had hij dit nooit bekend gemaakt. Dit zijn trouwens de woorden van AT-ers die hem goed kennen.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op maandag 21 mei 2001 18:59 schreef [BoerQ] het volgende:
Ja? Gelukkig! Praise the lord, de wereld is weer een stukje beter geworden... god, wat is/wat dát een eikel zeg...

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Ik vind het allemaal maar zwaar overtrokken. Ditis al oud nieuws. Ik snap werkelijk niet waarom iedereen, inclusieff de media, er ineens zo bovenop springt.

Nee, het is niet netjes. Ik heb de thread op TA gelezen terwijl hij ontstond. Dat hij van het forum is gezet vanwege misleiding kan ik me voorstellen. Maar dat het in het nieuws komt is weinig nuttig. Het is echt niet de 1e keer dat zoiets gebeurd. En het zal ook zeker de laatste keer niet zijn. Er zijn meer alter-ego''s dan echte mensen online zo ongeveer.

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 15:05

Scraper

ErikJ

HlpDsk, daar heb je volledig gelijk in. Dit soort aandacht is niet verdient.

• ArthurMorgan
  • Niet online
HlpDsK: wie ben jij dan? :P

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Verwijderd

Op dinsdag 22 mei 2001 10:00 schreef Alfredt het volgende:
HlpDsK: wie ben jij dan? :P
Batman :P

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
MISLEIDING !!!! (dat ben ik nl. :+)

BAN :P

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Mooi verhaal, snap alleen de commotie niet.

Die NOWHEREMOM is toch overleden? Ze heeft bestaan. Weliswaar een virtueel bestaan, maar er geloofde genoeg mensen in dus bestond ze in deze wondere wereld.

Kan me de het dilemma voorstellen om het wel of niet te vertellen. Haalt toch bij veel mensen een stuk van hun zelfvertrouwen weg. Hoop dat ze een beetje na hebben gedacht erover en wat hebben geleerd ervan *D

Dit is alleen maar de bescheiden mening van een slimme meid met lange benen, goddelijk lijf, met veel geld en de vriendin van ...>:)

Onder welk pseudo zou die Dennilflos nu posten?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Dental Floss :o
Pagina: 1