In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
We spend our years as a tale that is told
Vul in plaats van Nowheremom, irrelevant in. En ipv Dennilfloss een willekeurige naam
Ik denk dat een aantal mensen flink over de zuiger gaan. Zulke grappen maak je gewoon niet.
Verwijderd
Verwijderd
BTW, weten jullie zeker dat iedereen die hier rondloopt een werkelijk persoon is ? Neem bijvoorbeeld Bill Goldberg. Gelooft iedereen nu echt dat hij werkelijk de persoon is die hij zegt te zijn ? Speelt deze niet hetzelfde spelletje als Dennisfoss ? Volgens mij is dit een teken dat de komkommertijd dit jaar eerder is begonnen dan normaal. Als we ons hier al mee bezig houden.
Over Bill Goldberg; Die jongen heet zelf natuurlijk niet Bill Goldberg; dat is een persoonlijkheid uit de Amerikaanse worstel-scene. Nooit gezien? Wie hij verder is, is toch niet echt belangrijk? Of wou je suggereren dat het iemand is die hier onder een andere nick al bekend is? Dacht het niet...
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Verwijderd
Hoezo nietOp maandag 21 mei 2001 18:57 schreef Mr_Atheist het volgende:
Of wou je suggereren dat het iemand is die hier onder een andere nick al bekend is? Dacht het niet...
Een newbie of iemand die ff wilt patsen met een grote kudde registreert nu Ethan_Hunt (bestaat nog niet) en gaat posten. Niemand die erachter kan komen of het echt of net is. Ik blijf twijfelen
Ontopic.
Zonde voor Denis dat de grap zo uit de hand is gelopen. Ik heb samen met een paar vrienden ook wel eens wat dingen verzonnen maar nooit zooooo ver doorgevoerd. Hij was ermee begonnen in 1999. Sonde
Maar ehmz, dat grapje was wel een beetje over het randje zeg maar.. (beetje boel)
ome johan zou samen met bolink in de ring moeten stappen ipv Goldberg (die trouwens echt cool is)Op maandag 21 mei 2001 18:59 schreef [BoerQ] het volgende:
Net zoals die Ome Johan op usenet, ik las laatst ergens dat die zelfmoord heeft gepleegd..
</off topic geneuzel>
Waarschijnlijk heeft hij gewoon de impact van het verhaal onderschat. (Het "overlijdensbericht" van Nowheremom was van voor het overlijden van Irrelevant, die overweldigende reactie kende hij dus niet.) Waarschijnlijk zal hij zich na afloop ook niet al te plezierig gevoeld hebben toen hij merkte dat er zoveel mensen echt verdrietig waren.
Hoewel het inderdaad niet slim was denk ik niet dat hij nu nog eens een keer extra hard aangepakt moet worden, want ik denk dat hij al genoeg problemen heeft met zichzelf en met AT.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Toen ik de eerste regels las lach ik dubbel van het lachen. Hoe heeft het in godsnaam zover kunnen komen, zonder dat iemand hem doorhad
[/eerste reactie mode]
Maar toen ik verder las toen begon ik te denken ... is die vent ziek tussen zijn oren ofzo
Een grapje is leuk, maar dit gaat vet veelste ver !
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Verwijderd
Sommige mensen vervelen zich en gaan dan wat verzinnen. De een pakt wat leuks de ander wat minder leuks.
Hoeveel jonge pubers gaan niet in chatboxen zitten en doen als of ze geile meiden zijn waarop dan iedereen reageert?
Verwijderd
Ik hoop dat men hem wil vergeven want kwaad zijn is menselijk maar kwaad blijven is des duivels.
heb je alles gelezen? Ik heb het meeste wel gelezen, en de enige reden waarom dennilflosh het bekend heeft gemaakt is, omdat er nog meer mensen achter waren gekomen die hem pushten om van het forum weg te gaan.
Dit wou hij niet en op deze manier heeft hij geprobeerd te blijven. Als hij niet gepushed was, had hij dit nooit bekend gemaakt. Dit zijn trouwens de woorden van AT-ers die hem goed kennen.
Ja? Gelukkig! Praise the lord, de wereld is weer een stukje beter geworden... god, wat is/wat dát een eikel zeg...Op maandag 21 mei 2001 18:59 schreef [BoerQ] het volgende:
Net zoals die Ome Johan op usenet, ik las laatst ergens dat die zelfmoord heeft gepleegd..
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Nee, het is niet netjes. Ik heb de thread op TA gelezen terwijl hij ontstond. Dat hij van het forum is gezet vanwege misleiding kan ik me voorstellen. Maar dat het in het nieuws komt is weinig nuttig. Het is echt niet de 1e keer dat zoiets gebeurd. En het zal ook zeker de laatste keer niet zijn. Er zijn meer alter-ego''s dan echte mensen online zo ongeveer.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Verwijderd
BatmanOp dinsdag 22 mei 2001 10:00 schreef Alfredt het volgende:
HlpDsK: wie ben jij dan?
BAN
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Die NOWHEREMOM is toch overleden? Ze heeft bestaan. Weliswaar een virtueel bestaan, maar er geloofde genoeg mensen in dus bestond ze in deze wondere wereld.
Kan me de het dilemma voorstellen om het wel of niet te vertellen. Haalt toch bij veel mensen een stuk van hun zelfvertrouwen weg. Hoop dat ze een beetje na hebben gedacht erover en wat hebben geleerd ervan
Dit is alleen maar de bescheiden mening van een slimme meid met lange benen, goddelijk lijf, met veel geld en de vriendin van ...>:)
Onder welk pseudo zou die Dennilflos nu posten?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen