Toon posts:

[BC3] Andere projecten....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hij is al eens eerder gesteld hier maar wat nu als we op de 1.000.000.000 zijn... of het rc5 project is klaar. Wat dan? rc5-128? of ogr-26?

Ik zat wat te struinen en vond binnen 2 minuten pagina''s als http://mersenne.org/primenet/ en http://entropia.com/stats_by_project.asp

Min of meer hetzelfde als wat we nu doen en gewoon met teamstats enzo. Zoeken naar een middel tegen HIV lijkt me trouwens net zo nuttig als het cancer project van UD maar volgens mij hebben deze gasten wat meer ervaring.
Aan dat zoeken naar prime''s zit trouwens ook nog een flinke geldprijs verbonden.

Anyway, ik denk dat er vast nog veel meer is en aangezien ik al een tijdje op zoek was naar een vervanger voor D.net vroeg ik me af hoe jullie hierover denken.

Verwijderd

DPC is al actief in de volgende projecten :
RC5 ; OGR ; Gammaflux ; UD Think ; Genome@home ; Folding@home en misschien ook wel in SETI, weet niet, boeit niet ;).

RC5 zou wel es op zijn eind kunnen zijn, zo rond de 50% wordt de kans op de sleutel aardig groot. Het is alleen wel de bedoeling dat een DPC''er hem vindt, al was het maar om d.net te narren ;) (no flame intended >:)).

OGR kan wel wat versterking gebruiken.

GF draait nu als een tierelier.

UD blijft wat controversieel gezien de eisen voor de PC (internet, grote blokken vereisen toch minimaal een P233 met 32 MB) en het commerciele karakter. Ook zijn daarvan een tijdje de stats down geweest. Erg irri voor de statsaholics onder ons.

G@H en F@H lopen AFAIK niet zo heel denderend en kunnen dus ZEKER versterking gebruiken. Hebben ook al een tijd geen stats hier op GoT.

DPC is dus al actief in andere projecten. Mocht RC5 aflopen en er geen nieuwe gestart worden dan switched iedereen (mits ingesteld) automatisch over naar OGR. Stilstand in distributed computing zul je hier dus zeker niet tegenkomen !

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Op maandag 21 mei 2001 08:21 schreef Nemesis het volgende:
DPC is al actief in de volgende projecten :
RC5 ; OGR ; Gammaflux ; UD Think ; Genome@home ; Folding@home en misschien ook wel in SETI, weet niet, boeit niet ;).

RC5 zou wel es op zijn eind kunnen zijn, zo rond de 50% wordt de kans op de sleutel aardig groot. Het is alleen wel de bedoeling dat een DPC''er hem vindt, al was het maar om d.net te narren ;) (no flame intended >:)).

OGR kan wel wat versterking gebruiken.

GF draait nu als een tierelier.

UD blijft wat controversieel gezien de eisen voor de PC (internet, grote blokken vereisen toch minimaal een P233 met 32 MB) en het commerciele karakter. Ook zijn daarvan een tijdje de stats down geweest. Erg irri voor de statsaholics onder ons.

G@H en F@H lopen AFAIK niet zo heel denderend en kunnen dus ZEKER versterking gebruiken. Hebben ook al een tijd geen stats hier op GoT.

DPC is dus al actief in andere projecten. Mocht RC5 aflopen en er geen nieuwe gestart worden dan switched iedereen (mits ingesteld) automatisch over naar OGR. Stilstand in distributed computing zul je hier dus zeker niet tegenkomen !
Wow!

Mooi gesproken! *D

Niks aan toe te voegen... ;)

D3 char(s)